„Senki sem helyezi rutinszerűen a Mentos -t az étrendjébe”
Forró burgonya: A DBRAND, a perifériás társaság, amelynek hosszú és gyakran esküdött története van, iPhone 4-szerű megközelítést alkalmazott a panaszokhoz, miszerint a népszerű Switch 2 eset miatt az öröm-vándorlás könnyen leválódik. Azt mondja, hogy ez csak akkor történik meg, ha az emberek rosszul tartják az új kapcsolót.
A DBRand KillSwitch Switch 2 esetének néhány felhasználója panaszkodott, hogy a konzol örömére túl könnyen leválódik.
A 2 kapcsoló kis rés van az öröm-huzat teste és a fő konzol között. A Nintendo szerint ez megakadályozza, hogy az örömök széle kapcsolatba lépjen a testtel, amikor csavartak, ezáltal megnehezítve a vezérlő véletlenszerű leválasztását.

Egy nagyon hosszú Reddit-üzenetben a DBRand elmagyarázza, hogy a KillSwitch tok kitölti ezt a légrést, és teljesen összekapcsolja az öröm és a fő konzolot. „Ez megváltoztatja a fulcrum pontot, és mechanikus tőkeáttételt eredményez, amikor” összecsukja „az örömöket.”
Imádom a gyilkosságot 2 .. buttttttt
byu/the_big_mood indbrand
A bejegyzés azt állítja, hogy az ügy nem gyengíti az öröm és a konzol közötti kapcsolatot; Csak hamarabb bekapcsolja a leválódást, mert az ajak kiküszöböli azt a puffert, amely általában elnyeli az első néhány milliméter mozgást.
Killswitch tok a 2. kapcsolóhoz: Joy Con problémák
BYU/EBFOR3 Indbrand
„Ugyanez a mozgás elvégezhető egy NS2 állományon, de ez általában több erőfeszítést igényel pontosan ezért.
A vita nagy része a DBRand állításából származik, miszerint bármennyire is látszólag a Joy-Cons a felhasználói videókban leválódik, ez nem olyan helyzet, hogy valaki be fog bocsátani magát anélkül, hogy aktívan próbálkozik. ” A társaság összehasonlítja azzal, hogy a Mentos -t a Diet Coke -be helyezi, amit senki sem tett, amíg nem látott egy videót arról, hogy valaki online csinálja.
Killswitch Joycon Connection
BYU/RobadOBFL0B Indbrand
A DBRAND hozzáteszi, hogy a leválasztás csak akkor fordul elő, ha a 2. kapcsolót csak az öröm-hűséggel tartják-azaz, ha nem támogatják a gép fő testét hátulról ujjakkal. Ez akkor is megtörténik, amikor a 2 kapcsolót az egyik kezében tartja, a konzolnak a talajhoz való párhuzamos közelében tartásával.
„Ezekben a pontokon egy kicsit határozottnak kell lennünk: senki sem tartja be a 2 -es kapcsolóját” – írta Dbrand.
A DBRAND beismerte, hogy egyes felhasználók valószínűleg felmerülnek a kérdésbe, mivel a kill -kátyán az ajkak 0,12 mm vastagabbak a kívántnál. Mint ilyen, a gyártó kiigazította a tömegtermelés tolerancia-irányelveit, hogy kiszűrje az általa átlépő örömteli-kotrást.
„Világossá válni: ez nem azt jelenti, hogy” jobb készleteket készítünk júliusban „. Pontosan ugyanazt az esetet készítjük, ugyanúgy – csak a tolerancia és az ellenőrzési útmutatóinkat állítjuk be, hogy kiszűrjük az állomány kis részét, mielőtt az ügyfelek számára eljutna.”
A DBRAND hangsúlyozta, hogy még ezzel a változással is, a 2 kapcsoló „természetellenes” módon tartva továbbra is a vezérlők leválasztását eredményezi.
A társaság azt mondta, hogy ez „f ** király sajnálja, őszintén szólva” a helyzetért, és megkérdezte mindenkit, akinek olyan problémái vannak, amelyek „rendszeres használatra” esnek, hogy kapcsolatba lépjenek a támogató csapathoz.
Egyes Killswitch -esetek felhasználói elégedettek voltak a válaszokkal, de vannak olyanok, akik összehasonlították ezt Steve Jobs -szal, és azt állították, hogy az iPhone 4 antenna vétele miatt az eszköz helytelenül tartotta az eszközt.
Vannak olyan emberek, akik azt mondják, hogy gyakran valamelyik kezét használni kell valami máshoz, miközben játék közben másként használják őket. Arra is felmerül a kérdés, hogy a kisebb kezekkel rendelkező kisgyermekek, akiknek ujjai nem tudják támogatni a kapcsoló 2 hátulját.
A Joy-Con elválasztásain kívül néhány KillsWitch-felhasználó azt állítja, hogy nehezen dokkolják a konzolot a dokk-adapter segítségével.
„Zökkenőmentes dokkolás” 🫠
BYU/Baturalnoobs Indbrand
A DBRAND cselekedetei soha nem voltak jellemzőek a legtöbb vállalatra. Egyszer azt mondta a Nintendo ügyvédeinek, hogy „menj el maguknak”, amikor kiadta a Zelda-klón matricákat. Hasonló válasz volt a Sony -val folytatott küzdelemben a PS5 előlapja felett.