A Witcher és Elden Ring A játékosok valószínűleg imádni fogják 2026 egyik közelgő játékát, egy RPG-t mélyharcokkal és rengeteg vadászható hatalmas fenevaddal.

Nehéz a kettő közül választani, mondjuk a vita kedvéért The Witcher 3: Wild Hunt és Elden Ring a két valaha készült legnagyobb játék.

A CD Projekt RED kiváló lezárást hozott Geralt történetéhez a szakma legjobb DLC-jeivel, majd a FromSoftware követte a valaha készült legmechanikailag legmélyebb soulsliket, szintén egy durva DLC-bővítéssel.

Mindkét játék arra inspirálta a játékipart, hogy egyre jobb tartalmat adjon ki, ami elvezet bennünket TAL projektegy jövőre érkező RPG, amely mind a The Witcher, mind pedig a rajongók Elden Ring valószínűleg együtt fog vibrálni.

A játékmenet előzetesét most is megnézheti a YouTube-on, de itt van a játék leírása: „TAL projekt egy egyjátékos, nyílt világú akció-RPG, amely mély elmélyülést, stratégiai harcot és az utazásod által formált gazdag narratívát kínál.

Project Tal, Credit / MADNGINE

„Kalandod során jellegzetes, játékon belüli szövetséges karakterekkel harcolsz majd – mindegyik egyedi képességekkel, személyiséggel és harci stílussal –, akik veled együtt nőnek, és befolyásolják a történet alakulását.”

Első pillantásra nagyon eszembe jut Phantom Blade Zeroegy játék, amelyet néhányszor megtekintettem, és remélhetőleg jövőre fog megjelenni, bár a megjelenési dátumot még nem hozták nyilvánosságra.

Úgy tűnik, hogy ezekkel a hatalmas, természetfeletti szörnyekkel küzdeni nagyon szórakoztató lesz, és a játék különböző osztályaival akár a Capcom Monster Hunter sorozatával is felveszi a versenyt.

Tudsz majd játszani TAL projekt jövőre magadnak, és alig várjuk, hogy többet lássunk, ahogy 2026-ba érünk.

Elden Ring csalódás

Más hírek szerint Elden Ring a játékosokat csalódás hulláma érte ezen a héten a játék frissített verziója miatt, Elden Ring: Tarnished Edition2026-ra halasztották.

A játék új verziója tartalmazta volna a DLC-bővítést, Az Erdtree árnyékanéhány új kozmetikai cikk, és a Nintendo Switch 2-re is elhozta volna a játékot.

Nyilvánvalóan a késés oka a lehető legjobb port biztosítása, ami valószínűleg kihívást jelent, tekintettel a Nintendo Switch 2 kevésbé erős hardverére, legalábbis az Xbox Series X/S-hez és a PlayStation 5-höz képest.