A vállalati ágazat életben tartja a nyomtatást

A nagy kép: A Xerox bezárta a Lexmark megszerzésének megállapodását, amely csak néhány évtizeddel ezelőtt egy mérföldkőből álló akvizíció lett volna. Ehelyett az 1,5 milliárd dolláros felvásárlás nagymértékben a radar alatt repült, és egyesek úgy tekintik, mint egy utolsó árok erőfeszítés a felszínen maradni.

A Xerox bejelentette, hogy tavaly év végén vásárolja meg a Lexmark vásárlását, de megbocsátottak, hogy akkoriban nem hallották róla. Hitelükre a két nyomtatási óriás még mindig rengeteg márkafelismeréssel rendelkezik világszerte. A probléma az, hogy a legtöbb fogyasztó már régen elmozdult az otthoni nyomtatásból, így az iparágból maradt olyan vállalati ágazatokba, mint a pénzügyek, az egészségügyi és a kormány.

Még mindig be kell tartani, az ügyfelek kiszolgálását és pénzt kell keresni, de ez közel sem olyan jövedelmező, mint a digitális forradalom és a számítógépekről a mobil eszközökre való áttérés előtt.

Ennek ellenére a Xerox a jövőre néz. A társaság szerint kombinált üzlete több mint 200 000 ügyfelet fog kiszolgálni a világ több mint 170 országában, és 16 országban mintegy 125 gyártási és forgalmazási létesítményt működtet.

A Xerox vezérigazgatója, Steve Bandrowczak ragaszkodik és folytatja a társaságot, de a Lexmark elnöke és vezérigazgatója, Allen Waugerman lemond. Az ügyvezető igazgató szerint a vezető Lexmark hihetetlen lehetőség volt, és hozzátette, hogy várakozással tekint az előttünk álló eredményekre.

A Xerox az üzletet a készpénz és az adósság kombinációjával finanszírozta, és azt mondta, hogy a következő évre számít. A második év végére a Xerox körülbelül 240 millió dollár tranzakcióval kapcsolatos költségszinergiákat vár el.

A Lexmarkot 1991 elején alapították, és 1995 -ben nyilvános kereskedelemben részesültek. A vállalkozás a 2000 -es évek elején tetőzött, és ez azóta leginkább egy lejtőn utazott. A Lexmark 2012 -ben kilépett az InkJet nyomtató üzletéből, és végül 2016 -ban privát lett.

A fénymásoló iparág úttörője, a Xerox 1959 óta működik. Mint a Lexmark, az értéke a századforduló körül minden idők magasra jutott.