Beleértve a Szenteket a 2. és IV. Sort
Röviden: Az Amazon bejelentette, hogy meghosszabbított négynapos Prime Day értékesítési rendezvénye július 8. és július 11. között zajlik. Az ünneplés céljából a cég további hat ingyenes játékot ad el a Prime Gaming szolgáltatásán keresztül.
Most (június 17 -én) és július 7 -én a Prime tagjai hat extra játékot kaphatnak a korábban bejelentett ingyenes címek mellett, amelyek ebben a hónapban rendelkezésre állnak a szolgáltatáson. Azok számára, akik még soha nem megragadták a Prime Gaming Giveaways -t, a játékokat letöltötték és tartósan maradnak a felhasználói könyvtárban, még akkor is, ha a személy megszünteti az elsődleges előfizetését.
A hat extra játék a Roguelike Dungeon of the Endless: végleges kiadásból áll; A Szentek 2. sora és a szentek IV. Sor: újraválasztva, amelyeket akkor választottak vissza, amikor a sorozat szórakoztató volt; 1998 -as Csillagok háborúja: lázadás; Tomb Raider 1 – 3 Remastered főszereplője Lara Croft; és a fotózási játék Toem.

A Endless Dungeon letölthető az Amazon Games alkalmazáson keresztül. Az új címek többi része a GOG kódokat használja.
A játékok a Prime Gaming szokásos freebiesei mellett vannak. Ezek közül kilenc érkezik egész júniusban: Mordheim: Az átkozott város, az elhagyott bolygó, az állomás és az állomás és a halál négyzet. Sötét megbízott és sors: A felfedezetlen birodalmak június 19 -én érkeznek. Tolvaj: Halálos árnyékok, Jupiter Hell és a dolgok galériája: Az emlékezetek június 26 -tól állnak rendelkezésre.
Számos kiskereskedelmi ajánlat található az Amazon Lunában a Prime Day ünneplésére. Kizárólag az Amazon Prime tagjai számára lesznek, míg a készletek az Egyesült Államokban és Kanadában június 17 és július 11 között tartanak.
A Prime Gaming az Amazon Prime előfizetési szolgáltatásának része, amely ingyenes játékokat, játékon belüli tartalmat és ingyenes havi Twitch előfizetést kínál. A Prime tagság havonta 15 dollárba vagy évente 139 dollárba kerül.
Az Amazon valószínűleg reméli, hogy az ajándékok és a meghosszabbított Prime Day bejelentések elvonják a figyelmet a legfrissebb jelentéstől a Prime Video -ban bemutatott megnövekedett hirdetésekről. A terhelés 2024 januárjában óránként két-három és fél perces hirdetési arányról négy-hat-hat percre nőtt óránként négy-hat percre-duplázza a kezdeti hirdetési terhelést kevesebb, mint 18 hónap alatt.