Cyberpunk, Red Dead II, Starfield, Jurassic World Evolution és még sok más lesz
Valamit várni kell: Amikor a MacOS Tahoe idén később elindul, az Apple Game Porting Toolkit és Wine jelentős frissítéseket kap, amelyek drasztikusan javítják a teljesítményt, a stabilitást és a kompatibilitást a Mac hardveren futó Windows játékok számára. Első alkalommal sok korábban nem támogatott címet az Apple Szilíciumon játszhatók, néhányan olyan fejlett funkciókkal is, mint a DLSS, ügyesen lefordítva a MetalFX Upcaling -ba. Ezek a fejlesztések jelölhetik a fordulópontot a Mac felhasználók számára, akik vágyakoznak arra, hogy megsértsék a régóta fennálló játékkorlátozásokat.
A PCGamingWiki alapítója, Andrew Tsai nemrégiben bátorító eredményeket osztott meg a Crossover és a Game Porting Toolkit (GPTK) legújabb verzióinak teszteléséből a MacOS Tahoe előnézeti felépítésében. Mind a MacOS, mind a Windows kompatibilitási réteg eszközök frissítései jelentősen javították a teljesítményt és a kibővített funkciókat.
Talán a legérdekesebb frissítés a DLSS kompatibilitása. Ezt lehetővé teszi a MacOS Tahoe bevezetése az Apple Metal 4 Graphics API-jának, amely támogatja a cég DLSS-szerű funkcióinak verzióját-ideértve a gépi tanuláson alapuló szuper felbontást, a keretgenerációt és a Ray rekonstrukciót.
A Tsai videója részletes utasításokat kínál a Wine Frontend Crossover és az Apple GPTK kombinálására, hogy a DLSS -t a MetalFX -re, az Apple natív upcaling technológiájára fordítsák.
Több igényes játékot referenciaként említett a kompatibilitási réteg felhasználásával, köztük a Cyberpunk 2077, a Star Wars Outlaws, Avatár: Pandora Frontiers, Starfield, Dragure: The Veilguard és Horizon Zero Dawn. Noha az eredmények még mindig elmaradnak a csúcskategóriás játék PC-ktől, a fejlesztések sok AAA címet játszhatnak a népszerű MAC eszközökön.
1080p -nál, az előfeltételekkel és a keretgenerálással engedélyezve, a Cyberpunk 2077 elérte a kb. 80 fps -t egy M3 Max MacBook Pro -n.
Hasonló címek több mint 60 kép / mp sebességgel futottak, alacsonyra beállítva a grafikát, beleértve a Star Wars Outlaws -t, amelyhez sugarak nyomon követése szükséges. A Tsai szintén tisztességes teljesítményt mutatott a korábban lejátszhatatlan játékokban, például a Red Dead Redemption II, a Jurassic World Evolution 2 és a Horizon Tilted West.

Ennek a beállításnak a használatához fizetett crossover -engedély szükséges, amely 74 dollárba kerül egy évre, vagy 494 dollárra egy élettartamú licencért. Ezenkívül a GPTK telepítéséhez regisztrációra van szükség Apple fejlesztőként (akárcsak a MacOS Tahoe elérése előtt a szeptemberi nyilvános kiadása előtt). A TSAI azt tanácsolja a felhasználóknak, hogy indítsák újra az egyes játékokat, miután lehetővé tették a DLSS -t, hogy biztosítsák a MetalFX -re történő megfelelő fordítást.
A Metal 4 kulcsfontosságú az Apple szilícium-eszközök számára, hogy csúcskategóriás játékokat futtasson sugárkövetéssel, amely viszonylag ritka marad a MACOS-on. A Capcom nemrégiben kiadott több Resident Evil címet a Mac számára a langyos értékesítéshez, valamint az Assassin’s Creed: Shadows MacOS verzióját a Windows verzió mellett. A CDPR a Cyberpunk 2077 -et továbbítja az Apple Silicon -hoz, a Path Tracing Támogatással, ez a cím minden bizonnyal jelentős tesztet fog bemutatni az Apple hardver- és grafikus API -jának.