Samsung Note 10+ Advertisement
Samsung Note 10+
HS
Csak a szokásos: már megint botrány lett a versenyből, a Blizzard változást ígér
Csak a szokásos: már megint botrány lett a versenyből, a Blizzard változást ígér
A stúdióban játszott Hearthstone Championship Tour versenyek általában mentesek a problémáktól, hiszen itt jellemzően ideálisak a körülmények a játékosok számára, ráadásul mindenki egy helyen tartózkodik. A regionális vb-selejtezőkön azonban szinte mindig adódik valami gond, köszönhető annak, hogy egyszerre több tucat helyszín érintett - az európai playoffon is akadtak legutóbb problémák.
https://gamer.hu/2017/09/02/trukkozes-vagy-hiba-warningot-kaptak-az-oroszok-vb-selejtezon/
A most hétvégén zajló Americas Summer Playoff talán minden eddiginél nagyobb botrányba fulladt: szó szerint elárasztották a közösségi platformokat a panaszok a játékosoktól. A probléma a szokásos: a disconnect.
A Hearthstone versenyeken az a szabály, hogy ha valaki disconnectel, akkor újrajátszás következik - kivéve akkor, ha valakinek van screenshotja arról, hogy 100%-os lethalja van.
Ez a szisztéma nyilvánvalóan rossz, hiszen azt részesíti előnyben, akinél a hiba előjön, ráadásul még vissza is lehet vele élni, ahogy erre számtalanszor volt is már gyanú. Rpbalance esete mutatja be talán a legjobban, hogy miért rossz az egész rendszer. Neki ez volt az első HCT versenye, az első fordulóban pedig 2:2-es állásnál (tehát döntő játszmában) elég rossz matchupot kapott, hiszen egy Razakus Priestet kellett volna megvernie Evolve Shamannal. Mégis nagyon jól kezdett, a negyedik körben biztos volt abban, hogy ő fog nyerni, ekkor azonban az ellenfele disconnectelt, így újra kellett játszania meccset. Itt már nem sikerült az újabb bravúr, így győzelem helyett végül vereséggel kezdte a versenyt. A második fordulóban is kikapott, ami után lényegében biztossá vált, hogy nem lesz ott a továbbjutást érő Top 8-ban. Íme egy kis ízelítő a további panaszokból:
"Ebből végül újrajátszás lett - ti szórakoztok velem? Nem tudok lejátszani egy k*****ott fordulót anélkül, hogy ne lenne 50 disconnect."
"A kemény munka mehet a süllyesztőbe, mert nem tudok rendesen játszani, annyi probléma van az itteni helyszínen." "Megkértek, hogy ne nézzem a streamet, mert túl sok sávszélességet használunk. BETEG." "1-2, kiestem. Mindig is azt mondtam, hogy a Blizzard folyamatosan fejleszti a HCT-t (még ha lassan is), ez azonban most rosszabb volt, mint az első 2016-os selejtezők." "1-0-val állok az egyik legszorosabb forduló után, amit valaha játszottam. A helyszín szörnyű, szó szerint minden meccsen volt disconnect." És ez tényleg csak egy kis ízelítő volt, legalább kétszer ennyi panaszt idézhetnénk még a játékosoktól. A helyzet annyira súlyos, hogy még a Blizzard is reagált: a Hearthstone esportért felelős Che Chou azt írta a Twitteren, hogy megkétszerezik majd az erőfeszítéseket azért, hogy a jövőben ne legyenek ilyen problémák, és azt ígéri, hogy változások várhatóak a vb-selejtezőket tekintve. Nagyon reméljük, hogy tényleg utoljára kellett hasonló esetekről beszámolnunk, egy ekkora téttel bíró versenyen ugyanis tényleg elfogadhatatlanok az ilyen problémák.
Olvastad már ezeket a cikkeket?
×