CSGO
A Panorama UI teljesen elrontotta a 4:3-as képarányt, élvezhetetlen vele a játék
A Panorama UI teljesen elrontotta a 4:3-as képarányt, élvezhetetlen vele a játék
A régi motorosok közül szinte mindenki megmaradt a 4:3-as felbontásnál. A jó öreg CRT monitorok világában ez volt az egyetlen létező felbontás, és a fejlettebb monitorok idején is sokan kitartanak ennél. A Panorama UI viszont egyelőre nem hogy támogatja, inkább szabotálja ezt a régi hagyományt. Már a menüben is vannak bajok, ha 4:3-ra állítjuk a képarányt. A játék üzenetei rosszul jelennek meg, például a szétkapcsolásról szóló figyelmeztetés. Korábbi meccseink böngészésénél jön a következő WTF faktor, a sorok teljesen eltolódva szerepelnek az eredményjelzőn. Játékon belül sem ússzuk meg a dolgot, ott is van 4:3-as hiba bőven. A kör végén, ha mindkét csapatnak 2 számjegyű pontja van, szinte semmi nem látszik az eredményből. Ha kör közben bekacspoljuk az eredményjelzőt, lényegében a térkép kb negyedét is kitakarjuk vele együtt. Egyes platformokon újabb hibákba is ütközhetünk, a FACEIT kör végi sebzésjelentője például szintén kuka. Hiába írja ugyanis ki, mennyit sebeztünk az ellenfelekre, ha nem látunk belőle semmit a csapattársak neveitől. A Panorama UI 4:3-as képarány melletti hibáit sajnos estig lehetne sorolni. Mivel egy ideje már ez a kötelező indítási mód a játékban, csak azoknak javasoljuk a 4:3-as arányt, akik meg tudnak barátkozni ennyi hibával.
Akik még csak most gondolkoznak a 4:3 kipróbálásán, vagy zavaró számukra ez a sok bug, azok egy ideig még nyomják 16:9-ben.
Ajánljuk még
Olvastad már ezeket a cikkeket?

Ilyen kört évente max egyszer látunk! 3 golyós AWP ACE egy profi meccsen

Ilyen az, amikor egyetlen fegyver képes eldönteni a kört.

Már múzeumi kiállításon mutogatják az Astralis sikereit

A profi csapat cuccait a helsingøri Tudományos és Technológiai Múzeumban rendezték be.

Ewok, a siket Fortnite streamer Ninjával és DrLupoval darálta a játékosokat

Tizenhárom éves, kislány és siket. Mégsem lóg ki a legjobbak közül!

×