Fortnite
2 változtatás, amire szükség lenne: Baller nerf és a korai loot véletlenszerűségének csökkentése
2 változtatás, amire szükség lenne: Baller nerf és a korai loot véletlenszerűségének csökkentése
A Fortnite és annak helyzete folyamatos téma, melyben nagy az egyet nem értés - arról pár napja írtunk, hogy Ninja szerint a profiknak például lehetetlen kedvezni, mert mindenen sírnak: https://gamer.hu/2019/03/17/fortnite-ninja-twitter-profik-gamer/ Nos ha már profik, akkor az egyik játékos, Parallax tweetjét érdemes végiggondolnia az Epic Games-nek a játék egyensúlyozása szempontjából: Szerinte (és ezzel azt gondolom sokan egyetértenek) óriási hátrány, ha a játék legelején nem találunk Shotgunt. A játékos egyszerűen egy kisebb loot merítést akar látni a játékban: kevesebb pisztolyt, illetve Infantry Rifle-t és Clingert, ugyanis ezek mind a Shotgun elől veszik el a potenciális spawn helyet.
Képtalálat a következőre: „shotgun fortnite gameplay” forrás: Dexerto
Az nem derül ki, hogy konkrétan kivenné-e Parallax ezeket a tárgyakat, vagy csak az előfordulásukon gyengítene, de való igaz, hogy két hasonló szintű játékos közül az nyeri a csatát a legelején, akinél a Shotgun van -  többek között ezért nem látunk túl gyakran kompetitív meccseken olyat, hogy a játékosok belemennének egy korai vérfürdőbe, mert ha Fortuna nincs velük, akkor kénytelenek lennének pisztoly vs shotgun csatát vívni. A másik változtatás a Ballert érintené (Parallax ez ügyben is megszólalt): a profik legnagyobb baja a repülőkkel az volt, hogy büntetlenül lehetett bennük repülni relatíve biztonságosan, mely a végjátékban különösen hasznos volt: elkerülhetőek voltak a csaták, megmaradt a nyersanyag - nos nagyjából hasonló a panasz most is. Persze ezt is meg lehet semmisíteni (300 élete van), de ez töltény szempontból költséges, elárulja a pozíciónkat, no meg persze extrém esetben ilyen abszurd végjáték is kialakulhat: https://www.reddit.com/r/FortniteCompetitive/comments/b2aq7m/100_pts_engame_btw/?utm_content=body&utm_medium=post_embed&utm_name=bdb752f8fd8b4b00a1999b1c5dd1b436&utm_source=embedly&utm_term=b2aq7m Hogy konkrétan mi lehetne mindkét esetben az ideális megoldás, azt nem könnyű megmondani (bár a Shotik előfordulásának növelése és a Baller fellelhetőségének csökkentése nem biztos, hogy rossz ötlet) - meglátjuk, hogy az Epic Games szerint a fenti két dolog egyáltalán problémás-e. borító: 1 ; 2  
Olvastad már ezeket a cikkeket?

Minden, amit a Halo: Infinite-ről eddig tudunk

A következő Halo játék egyelőre várat magára, a meglévő infókat viszont összegyűjtöttük nektek ebben a cikkben.

Minden szipi-szuper! LEGO Movie 2 Videogame kritika: valódi élmény nem csak gyerekeknek

Leteszteltük a legújabb LEGO játékot, és ezúttal sem csalódtunk. Sem a hangulatban, sem a sztoriban, a megjelenítésben pedig pláne!

×