APEX
Zuhanórepülésben az Apex Legends népszerűsége - Heted annyian se nézik már Twitch-en, mint két hónapja
aaron-igrici - Aaron Igrici - 2 napja
Címkék: Gameplay twitch ea Info apex apex legends Respawn Entertainment
Zuhanórepülésben az Apex Legends népszerűsége - Heted annyian se nézik már Twitch-en, mint két hónapja
Derült égből villámcsapásként érkezett februárban a Respawn Entertainment Battle Royale játéka, az Apex Legends. Egy pillanat alatt megreformálta a kategóriát, olyan innovációk voltak a játékban játékmenetszinten, hogy a riválisok azóta is "lopkodják" az elemeket a játékból. Viszont annak ellenére, hogy még mind a mai napig nem veszített a minőségéből a játék, az emberek elkezdtek elpártolni tőle, a Twitch nézettsége hamarosan a béka alsó fertálya alá kerül. Az Apex megjelenése után napokon belül érkeztek a rekordok a játék neve mellé, több millió felhasználó és több mint 300 000 Twitch néző pörgött folyamatosan a játékon. Nem volt titok, az Apex listavezető játéknak készült és nagyon jó úton volt ennek eléréséhez.   Ebben természetesen oroszlánrészt vállalt a játék promója, a megjelenésekor ugyanis az EA a Twitch vezető streamereit bérelte fel a játék népszerűsítésére, s mivel a játék tényleg jó volt és ingyenes(!) a játékosok kérdés nélkül érkeztek. Félreértés ne essék, az Apex Legends még mindig ugyan az a kiváló játék, mint eddig volt, viszont pontosan ez a legnagyobb hibája is. A Fortnite teljes mértékben megváltoztatta a piacot a heti rendszerességgel érkező tartalom frissítéseivel, amit ha nem tud hosszútávon követni egy játék, akkor bizony az enyészeté lesz. Jelenleg az Apex játékosainak és Twitch nézőinek a száma éppen ezért csökken. A piacvezető játék folyamatosan változik, míg az Apex ugyan olyan marad, a három-négy hetente megjelenő új fegyver pedig nem képes felvenni a versenyt egy hetente frissülő játékkal.   Azok, akik még mindig órákat ölnek naponta az Apexbe valószínűleg pont ezt a megbízhatóságot és stabilitást kedvelik, viszont 2019-ben összességében a játékosok körében már nem erre van igény. Ezért is veszítette el a hatalmas játékosbázisát és Twitch nézőit (jelenleg nehezen jön össze a napi 40 000) a játék és állt be egy stagnáló mennyiségre. Persze a játék még mindig nagyon fiatal, ám hatalmasat kell változnia a kiadó hozzáállásának, ha újból listavezető címmé akarják tenni az Apexet. (Valamint kell egy olyan Battle Pass, amire a közösség vágyik!) Arról nem is beszélve, hogy amitől annyira egyedi volt a játék, az már hamarosan a legtöbb Battle Royale játékban megtalálható...  
Ajánljuk még
3000 feliratkozó
Feliratkozom
×
×

KEDVES LÁTOGATÓ!

Örömmel osztjuk meg veled a hírt, hogy a gamer.hu szintet lépett és METABRO néven folytatja tovább működését. Az eddig megjelent tartalmakért, a közvetítések során gyűjtött pontjaidért és izgalmas újdonságokért ezentúl gyere a METABRO.HU oldalra!

GO WITH THE BRO