R6

Egyértelmű tendenciák: minél kevesebb ACOG, minél kevesebb agresszivitás

metabro - 6 hónapja

Lassacskán megérkezik a játékba a két legújabb operátor, Warden és Nökk is, Get_Flanked pedig ennek kapcsán összeszedte azokat az irányvonalakat, mely egyértelműen látszik az utóbbi időszakban. 

Hol vannak az ACOG-ok?

A videós az Operation Grim Sky óta elemzi az érkezőket, innentől figyelhető meg egy két tendencia, melyek egyike az, hogy minél kevesebb ACOG sighttal rendelkező védő operátor érkezzen a játékba, hogy csökkentsék az agresszív spawn peek lehetőségét. 

Ez elég jól látszik, főleg védő oldalon: 

  • Clash hármas pajzsú (persze van kivétel jelenleg is), még sincs ACOG-ja (nyilván a machine pistolon nem is jellemző, de nem kapott ilyenre alkalmas fegyvert sem)
  • Kaid rendelkezik ilyesfajta sighttal, de csak a félautomata Shotgunján: az SMG-re nem tud ilyet használni – pedig szintén hármas pajzsú
  • Mozzie-nál ez nyilván kevésbé meglepő 
  • Warden viszont az első kettőhöz hasonló mennyiségűarmorral rendelekzik, de ACOG sehol

Ehhez hozzájön még, hogy Nökk sem kapott hozzáférést ACOG-hoz, illetve Ash-től ugye elvették. 

Ne siessünk!

Ezt ugyan nem teszi hozzá Get_Flanked, de lényeges megjegyezni, hogy az elmúlt 8 operátorból mindössze egyetlen (Maverick) az, aki hármas sebességű (!), ráadásul 4 (!) olyan is van köztük, aki hármas pajzzsal rendelkezik – lassítani akarja a játékot a Ubisoft

Roamolni akarsz? Biztos?!

Nomad, Gridlock, Nökk: hogy mi a közös bennük? Egyiket sem szeretik a roamerek! Nomad az Airjabbel, Gridlock a csapdáival, Nökk pedig a képességével lassítja, zónázza a a roamereket, vagy épp veszélyezteti – ha ezek közül valaki ott van az ellenfélnél, akkor nem tudunk annyira büntetlenül "vadászatra" indulni. 

A cél egyértelmű: visszafogni az agresszivitást, lassítani a játékot, ezáltal hangsúlyozni a tudás, és a gadgetek szerepét. 

A védőknél is ez látszik: mind a négyen lassúak, és Kaidot kivéve akkor jók, ha a játék minél későbbi szakaszáig életben maradnak (Mozzie infó, Clash lassítás+infó, Warden pedig játék végi rush-t védi le a szemüvegével). 

Azért vannak következményei

Hogy mennyire sikeres a Ubisoft ezzel? Sajnos statisztikákat nem mindig látunk, de a legutóbbi alapján főleg a védőknél láthatjuk, hogy háromból kettő nagyon népszerűtlen:

[2019-04-11] Designers Notes Y4S1.3 def

Pont emiatt nem rázódik fel eléggé a meta szezonról szezonra (legalábbis nem annyira az újaknak köszönhetően), vagyis hamarabb un rá egy játékos a Siege-re. 

Összességében tehát a kezdeményezés jó, de valószínű szükség lesz a régebbi operátorok egy részének balanszolására, különben hosszútávon az újonnan érkezők relatíve kisebb szerephez jutnak. 

borító

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 metabro.hu | minden jog fenntartva