PUBG
A PUBG stúdió igazgatója elárulta, hogy jelenleg min dolgoznak a fejlesztők
farkas-mate - Sn0w - Farkas Mate - 1 hete
Címkék: PUBG fejlesztő stúdió pubg stúdió
A PUBG stúdió igazgatója elárulta, hogy jelenleg min dolgoznak a fejlesztők

Az utóbbi időben nem túl kommunikatív a PUBG Corp.

Ez sokaknak feltűnt, hiszen az idei ütemtervet még mindig nem kaptuk meg, de arról sem tudunk semmit, hogy a tavaly beígért taktikai pajzzsal mi a helyzet. Wtfmoses-nek is szemet szúrt a kommunikáció hiánya, de főleg arra volt kíváncsi, hogy mire számíthatunk egyáltalán idén, mik a fejlesztői prioritások, nemtetszésének twitteren adott hangot.

 A PUBG stúdió igazgatója, Brian Corrigan nem tétovázott és egyből válaszolt a népszerű tartalomgyártó kérdéseire.

Corrigan szerint nem olyan fontos tényező az ütemterv és rámutatott, hogy más stúdiók sem szokták nyilvánosságra hozni, ugyanis ha ragaszkodni akarnak az ütemtervhez, akkor a rugalmasságukból rengeteget kell leadni. Szerencsére azért elárult pár részletet: jelenleg két fő problémán dolgoznak. Ezek közül az egyik a ranglista, ami mint tudjuk elég érdekesen működik. Corrigan állítása szerint valami új kompetitív ötleten dolgoznak. 

A másik fő feladatuk az észak-amerikai játékosok visszacsábítása, ugyanis rengetegen panaszkodnak a gyenge teljesítményű szerverek miatt. A hiba a PUBG rendszerében van, ugyanis ha kevés játékos keres meccset, akkor simán bedobja az amerikaiakat az EU/SA régiós játékosok közé, amit persze kevesen tudnak élvezni. 

Az új pályákról, fegyverekről nem esett szó, de azért reméljük, hogy az újraálmodott Erangelen kívül mással is készülnek majd idén.

Ezt olvastad már?

  

Olvastad már ezeket a cikkeket?
×