Apex Legends

A Respawn CEO-ja: “Meglepett minket az Apex Legends sikere, nem voltunk rá felkészülve”

metabro - 11 hónapja

Azért így nem meglepő, hogy nem tudta tartani a lépést a kiadó.

Az Apex Legends februárban jelent meg az Electronic Arts ernyője alatt, a Respawn Entertainment pedig egy pillanat alatt az egyik leghíresebb fejlesztőcége lett. Nem csoda, elvégre egy igazán pofás játékot dobtak össze, ami rendesen megreformálta a Battle Royale kategóriát. Az Apex sajátos mechanikai megoldásainak jó részét lemásolta már pár konkurens cím, a ping és az újraélesztő rendszer példáuzl egy az egyben megtalálható már a Fortnite-ban is.

A probléma csak az, hogy a fejlesztők nem tudták tartani a lépést a többi Battle Royale játékkal, így tartalom téren lemaradtak, az Apex népszerűsége pedig rohamosan csökkenni kezdett. Vince Zampella, a Respawn CEO-ja GameInformernek adott inerjújában a következőket mondta a hirtelen jött népszerűségről:

"Őszintén meglepett minket a játék sikere. Senki sem gondolta volna az irodában, hogy ilyen lelkesedéssel fogják fogadni az Apexet a játékosok, nem voltunk felkészülve minderre. Szabályosan szenvedtünk a tartalomgyártással, nehéz első fél évet zártunk. Persze ezek összességében jó dolgok, ám ennek hatására le kellett lassítanunk pár projektet, mint például a Titanfall 3 fejlesztését."

Július másodikán érkezik az Apex Legends második szezonja, ami már az előzetes infók alapján is tartalomdúsabb és minőségibb lesz, mint az első. Felturbózott Battle Pass, új karakter, új fegyver és pálya események fogják színesíteni a játékmenetet.

Borító: Dexerto

Ezt olvastad már? 

  

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 metabro.hu | minden jog fenntartva