LOL
Mi alapján és hogyan sebződünk a TFT-ben? - Íme egy táblázat, ami segít megérteni!
Mi alapján és hogyan sebződünk a TFT-ben? - Íme egy táblázat, ami segít megérteni!

Minél magasabb szintűek az ellenfél egységei a híres autobattlerben, annál nagyobb sebzést szenvedünk el a körök végén.

A játék elején meglehetősen kevés sebzést kapunk be, ha elvesztünk egy kört. Ez azért van, mert a Tier 1-es egy csillagos egységek csak egy sebzést osztanak, így nem tűnik olyan hatalmas érvágásnak egy-egy elvesztett menet. Ám mivel a megmaradt egységek, s azok szintje alapján kapunk be találatot, az is fontos, hogy hány ellenséges unit éli túl a harcot. Ha három Tier 1-es egy csillagos egység győz le minket, akkor az adott körben öt sebzést kapunk be, mivel az egységekből összesen 3 érkezik, valamint minden vereség +2 bónusz sebzést jelent.

Persze ezek a sebzések a játék előrehaladtával szignifikánsan megugranak, Minél fejlettebb egységekkel harcolunk, s azokból minél több éli túl, annál nagyobb kárt okoznak az életerőnkben.

Így néz ki egy táblázatban a sebzésrendszer, amit a Riot Games használ: 

Tier 1 2 3 4 5
1 csillag 1 2 3 4 5
2 csillag 2 3 4 5 6
3 csillag 4 5 6 7 8
  • + 2 sebzés minden elvesztett kör után!

Ha tehát az ellenfelünk egységei közül egy Tier 2-es három csillagos hős maradt talpon, akkor a fennmaradó egység után 5 életerőt sebződünk, valamint a rendszer még ránk csapja a bónusz 2-es büntetést is. Vagyis összesen 7 életerőt veszítünk az adott körben. Nem számít hány egysége maradt az ellenfelünknek, a vereségért járó két sebzést minden esetben megkapjuk.

Ezt olvastad már?

 

Ajánljuk még
Olvastad már ezeket a cikkeket?

Végre a Sony is megszólalt: Íme minden infó, amit tudunk a PlayStation 5-ről

Már mindenki tűkön ül, de úgy tűnik az új konzolra még várni kell.

Kérdezd TE a fejlesztőket: Interpoint

Március közepén jelenik meg a Interpoint, a Three Dots első játéka. Őket van alkalmunk most kérdezni a témában.

LOLbox-image

Epilepsziás rohamokat okozhattak az új Trials finisherek - A Riot Games azonnal törölte a funkciót

A finisher animációk komoly veszélyt jelentettek a fényérzékeny epilepsziával küzdő emberekre.

×