R6

Többen kiakadtak, túllőttek a célon: félelmetesen lassú az SMG-11 rácélzása


Reggel beszámoltunk arról, hogy mennyire hatalmas patch érkezett tesztszerverre:

R6 tesztszerver: Maestro az ACOG-ját vesztette el, Jäger fegyverének sebzése csökken és Echót is nerfelik

Nos játékos szemmel vannak részek, melyekkel egyet lehet érteni, másokkal kevésbé, azonban van egy változtatás, mely úgy tűnik rengeteg mindenkit zavar: ez az ADS nerf. Ugyebár az ADS, vagyis rácélzás megnőtt az összes fegyveren: erre azért volt szükség, mert az Ember Rise szezon előtt történt egy animáció frissítés, mely csökkentette az ADS sebességét.

No de hogy is néz ki ez a gyakorlatban?

Smoke SMG-11-ét próbálta ki “HaanSolo”, ugyanis annak nőtt a legtöbbet az ADS ideje (0.10s—>0.35s, míg a legtöbbnél 0.05, vagy 0.1 másodperc a változás) és ez nagyon durva – pláne a Shotgunnal összehasonlítva, mely 0.05 másodpercnyit lassult (értelemszerűen a többire is vonatkozik).

Nem ő volt az egyetlen, aki felhúzta magát ezen: általában sem tetszik a közösség egy részének az ADS nerf. Jó pár posztot hoztak létre a játékosok véleményük kifejezésére (pl. ezt, vagy ezt), melyben kifejtik, hogy semmi szükség erre, mert míg másokon nem érzékeljük (elmarad a jó érzés), addig magunkon belülről igen. Ha pedig úgyis egységes, akkor miért jó mindenkit szívatni?

Előfordult már korábban, hogy a játékosok visszajelzése alapján változtatott a Ubisoft – erősen reméljük, hogy ha mást nem is, de ezt a változtatást végiggondolják, mielőtt megérkezik éles szerverre.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 metabro.hu | minden jog fenntartva