Számottevően erősödött az RPG.
A Warzone startja óta számos változtatáson esett át a játék. A jármű meta jelenleg például egészen szépen balanszírozva lett, mondjuk meg is volt az ára, számos bug komolyan megkeseríthette a játékosok életét, de mára tényleg nem sok probléma akad vele.
A fegyvereknél már egészen más a helyzet, ugyanis az Akimbo megjelenése teljesen felborította a közép és közelharcot, de volt probléma a gyenge shotgunokkal, vagy a legutóbbi patch notes szerint gyengített RPG-vel is meggyűlhetett a bajunk.
Nos, az RPG-t nagyon úgy tűnik, hogy valójában nem gyengítették, hanem a patch előtti időszakhoz képest komolyan meg is erősítették – legalábbis a hiteles statisztikáiról ismeretes TheXclusiveAce youtuber szerint ez a helyzet áll fenn.
Az RPG-t valóban gyengítették az egyik tulajdonságában, ez pedig a damage radius, vagyis kisebb a robbanás sebzésének hatótávja. Ezt 10 méterről 9-re csökkentették, ami egészen elenyésző, a szükségeshez képest mindenképp.
Emellett viszont minden más tulajdonságán komolyan növeltek, így a minimum sebzése 30-ról 50-re, a maximum 150-ről 250-re nőt úgy, hogy a damage radius csökkentése a kritikus sebzéseket okozó pontokon nem változott, csupán a minimum távjából nyestek vissza egyetlen métert.
A fegyvermeta jelenleg a rakétavetőkról szól, ugyanis nem csak az RPG-t erősítették meg egy kicsit, hanem az összeset. Így tehát a JOKR, a PILA, a STRELA is hatásosabbá vált annyi különbséggel, hogy esetükben a sebzés hatótávja is nőtt egy kicsit.
Érdemes hát megnézni TheXclusiveAce erről szóló videóját, ahol szinte minden részletet kielemezve vizsgálja meg a szóban forgó fegyverek változásait.
Ha nem akarsz lemaradni egyetlen CoD hírről sem, akkor csatlakozz csoportunkhoz Facebookon:
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!