Gaming

Utolsó pillanatos kicsúszás, tömegkarambol a startnál és rengeteg ütközés: kőkemény csaták Road Americán


Lássuk mi történt legutóbb!

Nemrégiben megírtuk, hogy jön a Nemzeti Sim Liga 4. fordulója:

Féltávot elhagyva: Road Americán folytatódik a Nemzeti Sim Liga a negyedik fordulóval

Nézzük meg, hogy mi történt a legutóbbi játéknapon!

Road ’’Roncsderbi’ America!

A 4. futam helyszíne egy ’’old-school’ stílusú pálya, ami nem más, mint a Road America!

A stúdióban Matics Zsoltot, Bognár Ákos a Hyp-R Zone képviseletében váltotta, aki nagy segítséget nyújtott a műsor ideje alatt, a kezdő és profi szimulátor eszközeinek bemutatásával.

Top 10 a kvalifikáción

Nehéz volt forgalom- és hibamentes kört összerakni, ezt Kiss Norbi viszont abszolválni tudta és nagy előnnyel szerezte meg a Pole-t.

Kiss és Tóth Dávid is hibázott a rajtnál és pozíciókat veszítettek, Danisl Richárd az ötödikről egészen a 13. helyre esett vissza, miután keresztbe úszott az autója az első kanyar kigyorsítását követően. Kialakult a Nagy, Kiss, Sinka, Tóth, Leitner ötös, akik lelépték a mezőnyt és 4-5 tizeddel követték egymást. Kanyarokból kijövet Nagy Dániel Audija elnyúlt, míg egyenesekben a szélárnyék és motorerő révén ezt minden körben ledolgozta a magyar kamionos legenda. Sinkát nyomás alatt tartotta a pontlista vezető, aki egy kanyarokon át ívelő manőverrel feljött a dobogó alsó fokára – csodálatos előzés! Kiss mindent megpróbált, hogy utolérje Nagyot, de közel járt, hogy eldobja a 2. helyet. Nagy Dániel ilyen és ehhez hasonló védekezéseket mutatott be körről körre.

Hajrához érve a kihegyezett csatákat egy baleset követte, ahol féktávnál korai fékezést követően Sinka találta el Tóth Audiját, aki ki is pördült a sóderágyba. Ezzel ki is alakult a végeredmény.

TOP 10 az első futamon

A 40 perces menet gördülőrajttal indult ( Szalmási-BMW,Tóth-Audi,Danisl-Audi sorrendben), hogy biztonságosan elforduljanak az első kanyart követően a játékosok. Nem teljesen sikerült…

KÁOSZ az első körben!

Livetiming alig bírta nyomon követni a változásokat, kiesőket, amire észhez tértünk ismét a favoritokat látjuk elől. Tóth, Leitner, Kiss, Kerekes, Nagy sorrendben. Pár körrel később Kiss előzte Leitnert és 3 másodpercet próbált ledolgozni a maradék 30 percben. Leitner hősiesen tartotta maga mögött Nagy Dánielt, viszont a kerékcseréket követően helyet cserélt a két pilóta.

Kiss 1-2 tizedet dolgozott le körönként, időmérős köröket futva érkezett meg az arany-fekete Audi szélárnyékában.

A gigászok harca a 19. körbe nem csak elkezdődött, hanem pengeváltások követően a bukótérben végződött. Tóth hamarabb a gázra tudott lépni a kavicságyban, míg Nagy Dániel hiába volt 14 másodperc hátrányba, befért a visszakecmergő Kiss elé és Tóth, Nagy, Kiss sorrendben látták meg a kockás zászlót.

Nincsen jobb szó az utolsó körökre és a Road America mindkét futamára mint a PARÁDÉS!

TOP 10 a második futamon

Leitner Norbert és Sinka Dániel összegezte a hétvégi versenynapját:

Az időmérő nem sikerült annyira jól, erre számítottam is valamennyire. Az első futamon egy jó rajtban bizakodtam a 7. helyről, és végül fel is tudtam jönni 2 pozíciót, így egészen az utolsó körig az 5. helyen voltam, amíg Tóth Dávid nem pördült ki. Őt alig tudtam elkerülni és feljött Borsos Miklós rám, de végül sikerült magam mögött tartani és 4. lettem.

A második futamon is szerencsésen alakult az első kör, hiszen a 7. helyről rajtolva már 2. voltam az első kör befejeztével. Sajnos egy hibámnak köszönhetően Kiss Norbinak sikerült csata nélkül megelőznie, viszont utána Nagy Danival nagyot csatáztunk. A csata miatt jöttek fel ránk a mögöttünk lévők így inkább kijöttem hamarabb a boxba, hogy így kicsit szétszakadjunk Danival, viszont a tankoláskor kicsivel többet tankoltam a kelleténél és ennek is köszönhetően Dani megelőzött.

Kiállás után az utolsó pár körre megkaptam Borsos Miklóst újra, de végül sikerült megtartani a 4. helyet. – Leitner Norbert

Sinka Dániel pedig a következőeket:

Időmérőt sajnálom, mert ha nem kerülök forgalomba, akkor meg lehetett volna a 2. hely.

1 Futam rajtot jól kaptam el és Tóth Dávid elé kerültem. A futamon tudtam tartani az elejével a tempót, sajnos az utolsó pár percben Dáviddal összeértem és kicsúszott, így 3. lettem.

A második futam első körében egy keresztbe visszapördülő autó eltalált és szalagkorlátnak csapódtam. Meg kellett várnom, hogy elmenjen az egész mezőny és utána indulhattam el. Sajnos az autó is sérült, ezért végig 1 másodperccel lassabb időket tudtam autózni, de sikerült felérnem a 9. helyre és pontokat szerezni.

Suzuka a következő pálya, ahol biztos jó lesz az Audi, mert nyújtott kanyarokban ez az autó a legstabilabb. Spaba többféle beállítás működik, itt szerintem a Ferrari ismét jó lehet.

Összetett állása:

Tóth Dávid 170 pont ; Kiss Norbert 161 pont ; Nagy Dániel 148 pont ; Sinka Dániel 82  ; Kerekes Kristóf  67 pont ; Leitner Norbert 66 pont

A teljes futamot itt nézhetitek meg: SIM LIGA 4. futama

Az izgalmak fokozódtak összetettben, találkozunk a felkelő nap országában, irány Suzuka, Japán!

Jáger Norbert

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 metabro.hu | minden jog fenntartva