Valorant

Ezért nem olyan egyszerű konzolokra elhozni a Valorantot!


Szurkolunk a Riotnak, hogy ez is megvalósulhasson.

Még javában a Valorant zárt bétatesztje idején jártunk, amikor a Riot már elárulta, hogy dolgoznak azon, hogy a PC mellett konzolokra is megjelenhessen legújabb játékuk. Természetesen akkor leszögezték, hogy kizárólag abban az esetben fognak ilyen verzióval előrukkolni, ha elégedettek az végeredménnyel, bár azért köztünk szólva a Rainbow Six Siege és az Overwatch esetén már láthattuk, hogy a Sony és a Microsoft platformján is mennyire jól tudnak működni a népszerű kompetitív FPS-ek.

Legutóbb a csapat egyik szoftvermérnöke, Felipe Romero nyilatkozott a témával kapcsolatban, aki elárulta, hogy a legnagyobb kihívás számukra az, hogy a kontrollerrel operáló konzoltulajdonosok számára is ugyanazt az egyedi játékélményt tudják biztosítani, mint amit a PC-seknek. Szerinte ez már csak azért sem olyan egyszerű, mert a Valorantban egyszerre kell nagy pontossággal lőni, hatékonyan kommunikálni a társakkal és sokszor rövid időn belül a megfelelő képességet jól elsütni ahhoz, hogy csapatszinten sikereket érhessünk el.

Állítása szerint pontosan tisztában vannak vele, hogy konzolokon – például egy izzasztó clutch szituáció miatt – kell majd némi célzási rásegítés a játékosoknak, de az még kérdés számukra, hogy ezt hogyan tudják úgy megoldani, hogy a kompetitív része a lehető legkevésbé sérüljön a játéknak. A számítógépeken mai napig tapasztalható teljesítményproblémáktól viszont nem tartanak, hiszen ugyebár a konzolok fix hardverrel dolgoznak és a fejlesztőcsapat által folyamatosan optimalizált játékmotor is garantálhatja majd a zavartalan játékélményt.

Csatlakozz még ma folyamatosan épülő Valorant közösségünkhöz és Discord szerverünkhöz!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2017 metabro.hu | minden jog fenntartva