Gaming

A The Last of Us Remastered új frissítése 70%-kal csökkenti a töltési időt PS4-en!


Ennyire unatkoznak a Naughty Dog-nál, vagy gyakorolják az optimalizációt?

Konzolgeneráció váltáskor alaptevés, hogy az új, erősebb masinák az előzőeknél jóval gyorsabb töltési idővel operálnak majd. Ezt persze minden tekintetben next-gen játékok hiányában mostani játékokkal demózzák, azt viszont még nem tudjuk, hogy két év múlva, nagyobb hardverigényű címekkel hogyan teljesítenek majd, mi mindenesetre igen bizakodóak vagyunk.

Arra viszont senki sem számított, hogy az idestova 6 éve megjelent The Last of Us Remastered egy olyan frissítést kap PS4-en, amitől a játék töltési ideje 70%-kal csökken majd.

Pedig történt, hogy az 1.11-es frissítés után 2 percről 14 másodpercre (!!!) csökkent a játék betöltési ideje, legyünk a menüben, vagy a játékon belül bárhol – mindezt az eredeti fat PS4-en (is)!

Azt viszont nem tudni mindez mégis hogyan lehetséges, a patch notes ugyanis egy szót sem ejt a felgyorsult töltésről. Szinte biztosan egy “általános” optimalizációról lehet szó, a játék eredetije ugyanis PS3-ra jelent meg, így nem elképzelhetetlen a technikai megoldhatósága. Mindettől függetlenül a tizedére csökkent betöltést látva kijelenthetjük, hogy legyen bármilyen régi is a PS4, akad még benne kiaknázatlan lehetőség és szufla bőséggel!

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2020 metabro.hu | minden jog fenntartva