Red Dead Redemption 2Az a képessége, hogy zavarja és meglepje, többet tett, hogy elkülönítse más játékoktól, mint bármi mást. Gyönyörű tájakkal rendelkezik, de más játékok is. Nagyszerű történet és emlékezetes karakterek vannak, de megint más játékok is. Mit nem tudott a történelemben más játék, mint a Vörös halott A folytatás annyi apró részletet és mechanikát csomagol egy csomagba.

A játékosok a kezdetektől fogva súrolják a térképet, tárgyakat, épületeket és helyeket, hogy megértsék mindent, amit a játék kínál. Mint ilyen, ésszerűen biztonságos tétnek tűnt, hogy a fő mechanikák többségét, ha nem mindegyikét, most már több ezer alkalommal fedezték fel.

A hideg időben zsugorodó ló herékétől az Arthur arcszőrének valós időben történő növekedéséig a játékos bázis látszólag mindent megtett.

Tehát az a gondolat, hogy a tömegek eddig hiányoznak egy elég jelentős testreszabási funkcióval, valószínűtlen, de nem lehetetlen, amint kiderül.

A Reddit -en az egyik játékos hét teljes lejátszás után rámutatott felfedezésükre, ahol rájöttek, hogy van egy módosító gomb a ruhák cseréjekor. Ez lehetővé teszi a játékosok számára, hogy pontosan megváltoztassák az Arthur mennyiségét az elemek viselése, nem pedig a tárgyak. Függetlenül attól, hogy ez egy klasszikus cowboy nyitott ing, akár hüvelyes hüvelyeket egy nehéz napi munkához, ez nagymértékben elmélyíti a rendelkezésre álló esztétikai lehetőségeket.

Ahogyan az egyik felhasználó kommentálta, a Red Dead nem fogja megfogni a játékosokat, hogy megtalálja ezeket a dolgokat: „Ez határozottan egy olyan játék, amely jutalmazza a megfigyelőt, miközben bünteti a hétköznapiat. Semmi baj, ha alkalmi játékosként vagy, de nagyon sokat fog hiányozni, mivel a dolgok nem kerülnek megfogalmazásra.”

Tehát legközelebb, amikor szeretné, ha sétálsz a régi Nyugaton, tartson egy gyöngyöt és a ruházati lehetőségeket, és nézze meg, hogy meg tudja -e csinálni egy vadonatúj megjelenéssel.