Most elérhető Délkelet -Ázsiában, 2025 végén várhatóan egy nyugati kiadás várható
Előretekintő: A szerencsejáték -monitorokat évek óta bezárják a magas frissítési díjszabáson. Először az IPS, a TN és a VA Panel Tech segítségével, és most ez a verseny az OLED -re váltott. A Samsung az első, aki új mérföldkövet ért el az Odyssey OLED G6 -tal. Ez az élvonalbeli QHD-kijelző egyedi hűtőrendszert és egyéb funkciókat kínál a túlmelegedés és az égés megakadályozására.
A Samsung Odyssey OLED G6 a világ első 500 Hz -es OLED Gaming Monitorja, amely már Szingapúrban, Thaiföldön, Vietnamban és Malajzia -ban kapható, más országokban az idén később várhatóan elindulva.
A 27 hüvelykes Odyssey G6 szintén az első monitorok között szerepel, amelyek az 500 Hz-es felbontással értek el. A monitorról szóló beszámolók tavaly év végén jelentek meg, röviddel azután, hogy az ASUS elindította a 480 Hz -es OLED ROG SWIFT PG27AQDP -jét, amely a Metabro egyik legfontosabb válogatása a 1440p QHD monitorok számára. Míg a Samsung és a ViewSonic mind az év elején az 500Hz -es QHD OLED kiállításokat ugratta, addig a Samsung volt az első, aki piacra került.
Ellenőrizze azt is, hogy miért számítanak az árak frissítése: 30Hz -től 540Hz -ig

Az NVIDIA G-SYNC és az AMD FreeSync Premium Pro támogatása mellett az Odyssey G6 rendkívül gyors, 0,03 ms szürke-szürke (GTG) válaszidővel rendelkezik. A Vesa DisplayHdr True Black 500 tanúsítvánnyal rendelkezik, és 1000 nits csúcsteljesítményű. A Pantone validálásával a monitor pontosan több mint 2100 színt és 110 bőrszínárnyalatot jelenít meg.
A Samsung OLED Segeguard+ hűtőrendszere ötvözi a hőmodulációt és a hőcsöveket, amelyek szerint a vállalat azt állítja, hogy ötször elpárologtatja a hőt, mint a hagyományos grafitlemezeket. A monitor statikus elemeket, például logókat vagy tálcikat is észlel, és szelektíven tompítja ezeket a pixeleket, hogy megakadályozzák az égést.
Az Odyssey OLED G6 szállítmányai május 18-án, a jövő héten kezdődnek, az előrendelések 1 488 USD-tól kezdődnek.

Mivel a 240Hz továbbra is a 4K -os játékmonitorok szabványa, és a gyártók elkezdenek 500 Hz -es ütést elérni 1440p -en, a 1080p képernyők még tovább tolja a határokat. Az Acer és az MSI nemrégiben 600 Hz -es modelleket mutatott be, míg a Koorui G7 elképesztő 750 Hz -re jut.
Eközben a TCL megtekintette, mi lehet a következő ugrás közel egy évvel ezelőtt: egy 1000 Hz -es 4K LCD panel. A projekt valószínűleg még mindig a prototípus szakaszában van, mivel a 4K -os 1000 Hz -en továbbított kábelek még nem kaphatók a kereskedelemben. Az 1080p és 1440p kijelzők azonban 2027 -ig reálisan elérhetik ezt a frissítési arányt.
Míg sok felhasználó már a 120 Hz -es vagy 240Hz -es frissítési arányokat lenyűgözőnek találja, a 360Hz vagy az 540Hz elérése jelentősen javíthatja a mozgás tisztaságát. A játék típusától függően a gyorsan mozgó tárgyak sokkal világosabbá válnak, mivel a mozgás elmosódása jelentősen csökken. Mivel a megfizethető monitorok szokásos frissítési aránya továbbra is növekszik, a legtöbb játékos végül visszatérhet a simasághoz, amelyet évtizedekkel ezelőtt tapasztaltak meg a nagy refresh CRTS-en.