Persze, az Activision

Facepalm: Az Activision Blizzard a kipróbált „Ez egy hiba volt, őszintén szólva”, miután a Black Ops 6 és a Warzone rakományképző képernyőjébe hirdetéseket hirdetett. Megjelenésük hatalmas visszaeséshez vezetett, és most az Activision azt állítja, hogy „funkciós teszt”, amelyet „hibás” közzétett, amelyet senki sem hisz.

A múlt héten a 4. évad elindítását követően a Call of Duty: Black Ops 6 és a Warzone Players felfedezték a prémium fegyvercsomagok és bőrök hirdetéseinek nemkívánatos látványát mindkét játék építési és fegyvermenüiben. Elhelyezésük azt jelentette, hogy a mikrotranzakciók hirdetéseinek megtekintése elkerülhetetlen volt a játékosok számára, akik megváltoztatják a terhelésüket.

A lépés, amely annyi támogatást talált, mint amit minden kényszer-ad kapna.

„Minden alkalommal, amikor a fegyvergyártások között vált, akkor 20–30 dolláros bőrért bámulja a hirdetéseket. Biztos vagyok benne, hogy az Activision Developer, aki ezt a szörnyű funkciót javasolta, nagyon büszke magukra”-írta a Reddit felhasználó.

A 4. évad új hirdetési helyet hoz a fegyverek játékában
byu/whambampl inblackops6

Az egyik játékos megjegyezte, hogy ez nem lenne olyan rossz, ha ezek csak a szabadon játszható Warzone-ban jelennek meg-a DLC általában az, hogy az FTP játékok elvégzik a pénzt. De a 70 dolláros Black Ops 6 elhelyezkedése rengeteg dühös megjegyzést generált.

„Valójában úgy érzi, mintha egy apró indie stúdióból származó ingyenes mobiltelefon -játékok minden fordulóban pénzt kérnek. Szánalmas teljes áron, önálló játék egy hatalmas fejlesztőtől” – válaszolta egy másik

„Annyira eldugult vagyok … ez komolyan arra készteti, hogy csak az alapelv alapján távolítsák el az eltávolítást” – panaszkodott egy ember. „Srácok, dohányoznod kell valamit.”

Az Activision most válaszolt a hirdetésekre. A hivatalos Call of Duty Updates fiókja az X -en közzétette, hogy „egy felhasználói felület -teszt, amely a Loadout menükben kiválasztott áruház -tartalmat választotta ki, a 04. évad frissítésében jelent meg.” A bejegyzés megerősítette, hogy a hirdetéseket eltávolították az élő játékból.

Magától értetődik, hogy a Post Express megvetéseire adott válaszok többsége úgy tűnik, hogy egy kifogás egy valódi kiegészítéshez, amely óriási visszaesést kapott.

„Ezt a szarot minden ciklusnak ebben az időben végzik … Bemutatnak valami szörnyű dolgot, és megnézhetik, hogy az emberek őrültek -e vagy sem” – írta egy ember. „Ha a felháborodás elég, úgy tesznek, mintha baleset lenne, és eltávolítják.”

Egyes megjegyzések megjegyzik, hogy a COD fejlesztői jobban érdekli, hogy még több készpénzt szorítson a játékosoktól, mint a játékot befolyásoló csaló problémát. 136 000 rangsorolt ​​játékszámlákat tiltottak a Call of Call of Duty: Black Ops 6 és a Warzone csalására, de sokan azt mondják, hogy ez csak a jéghegy csúcsa.

Az Activision valószínűleg nem törődik azzal, hogy természetesen senki sem hiszi a mentségét. 2021 -ben a társaság arról számolt be, hogy 5,1 milliárd dollár bevételt szerez a mikrotranzakciókból és a DLC -ből az összes játékban. Call of Duty: A Mobile jelentős hozzájáruló volt, 2022 februárjától több mint 1,5 milliárd dollárt generált. A Diablo IV, a Mea, a tavalyi szeptemberben meghaladta az 1 milliárd dolláros bevételt, a 150 millió dollárt a mikrotranzakciókból származik.