A keresési hirdetések elkerülési hatással lehetnek a térképek élményére
A nagy kép: Azt állítják, hogy az Apple felülvizsgálja a MAPS alkalmazásának reklámon keresztül történő bevételszerzésének tervét. A vállalat évekkel ezelőtt fontolóra vette a keresési hirdetések sütési hirdetéseit, de végül megőrizte az ötletet. Az integráció állítólag azt tükrözi, hogy mit tesz a Google a MAPS alkalmazásával, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy díjat fizetjenek cserébe azért, hogy kiemelkedőbben szerepeljenek a keresési eredményekben és maga a térképen.
Ideális esetben, amikor egy olyan vállalkozást keres, mint például egy térképészeti alkalmazásban, akkor a legfontosabb eredményeket – akár relevancia, akár közelség alapján – szeretné, ha csak azok, amelyek egyszerűen fizetnek, hogy a lista tetején jelenjenek meg.
A Bloomberg jól összekapcsolt Mark Gurman szerint az Apple arra törekedett, hogy az elmúlt években üzleti stratégiájának nagyobb részévé tegye a hirdetéseket. A kapcsok, mint például a Stocks alkalmazás és az Apple News, magukban foglalják a reklámot, és az Apple az élő sportokba való belépés szempontjából is prioritást élvez.
A források azt mondták Gurmannek, hogy a MAPS-csapattal való közelmúltbeli mindenképpen találkozó során az Apple vezetõi szerint a Maps bevételszerzése olyan, amit ismét fontolóra vesznek. Az erőfeszítésekkel kapcsolatos munka még nem kezdődött el, és nincs ütemterv a fogyasztói bevezetésre, de a lehetőség minden bizonnyal létezik.
A Google már részt vesz ebben a gyakorlatban, de nem csak ezek. Mások, akik ugyanabban vagy a kapcsolódó térben játszanak, beleértve a Waze -t és a Yelp -t, szintén használják a fizetett keresési promóciót.
Kicsit meglepő, hogy az Apple fontolgatja a lépést, különös tekintettel a közelmúltbeli teljesítményére. A Cupertino rekord nyaralási negyedévben 124,3 milliárd dolláros bevétellel számolt be, annak ellenére, hogy az iPhone bevételei kis mértékben csökkentek.
Valójában a Szolgáltatási Osztály, amely olyan dolgokat tartalmaz, mint például az App Store vásárlások, előfizetések, az AppleCare és még sok más, az új, 26,3 milliárd dolláros új, minden idők legmagasabb szintjét érte el-szemben az egy évvel korábbi időszak 23,1 milliárd dollárjával. Kevan Parekh, az Apple pénzügyi igazgatója elmondta, hogy a divízió az egész vállalati margóval szemben.
Az Apple részvényei 1,27 százalékkal növekednek az írás óta, a kezét 244,60 dollárral.