A kényelem, a megfelelés és a régóta fennálló szokások segítik a vezetékes tartózkodási erejét

A szerkesztő vétele: Egy olyan korszakban, ahol az okostelefonok és a vezeték nélküli technológia uralja a személyes kommunikációt, az üzleti világ továbbra is szorosan kapcsolódik a vezetékeshez. Számos okból a hagyományos rézvezeték-telefonok továbbra is létfontosságú szerepet játszanak a kereskedelmi környezetben, a szállodáktól és a kórházaktól a pénzügyi intézményekig és a vállalati irodákig.

A modern üzleti vezetékes azonban fejlődött, és sok szervezet átállt a Legacy Copper Systems -ről a digitális megoldásokra, amelyek internetes protokoll (IP) használnak a hívások továbbításához. Ezt a váltást a költségmegtakarítás, a kényelem és a szabályozási követelmények vezérlik, biztosítva, hogy a Cisco Systems és az AT&T olyan vállalatok fenntartsák a telefonpiacon robusztus lábát. A Synergy Research Group szerint az IP -telefonok globális piaca 2024 -ben körülbelül 1,3 milliárd dollár volt.

„Ez egy kritikus üzlet” – mondta Zee Hussain, az AT&T globális Enterprise Solutions vezető alelnöke a The Wall Street Journal -nak. Hussain elmagyarázta, hogy ezek a telefonok nélkülözhetetlenek a kórházi íróasztaloktól az éttermi pultokig terjedő beállításokban. Megjegyezte, hogy a pénzügyi szolgáltatásokban a vezetõk segítséget nyújtanak a vállalatok naplózásában, nyilvántartásában és nyomon követésében a szabályozási előírások teljesítésére.

A Cisco, az üzleti telefonrendszerek egyik fő szállítója, a vállalati tudásmunkások értékesítésének csökkenése volt, ám a kereslet továbbra is állandó olyan területeken, mint az irodai fogadások és a vendéglátás. „A fogyasztókban már nem használjuk őket annyira” – mondta Snorre Kjesbu, a Cisco vezető alelnöke és az együttműködés és a munkavállalói tapasztalatok technológiájának vezérigazgatója. „De az üzleti életben ez valójában hatalmas szükséglet.”

Különösen a szállodák szemléltetik a vezetékes személy tartós relevanciáját. Steve Bearden, az AllBridge vendéglátó-technológiai szolgáltató számára a házigazdai Voice alelnöke leírta, hogy egy tipikus 250 szobás szálloda miként fog több mint 300 fizikai telefonot tartalmazni, legalább egy vendégszobában és az ingatlan egész területén. Egyes amerikai joghatóságok megkövetelik, hogy a szállodák minden vendégszobában telefonokat biztosítsanak, és még akkor is, ha nem kötelesek, a felelősségvállalások arra ösztönzik az üzemeltetőket, hogy tartsák fenn őket, ha a rossz cellás fogadásban szenvedő vendégeknek sürgősségi szolgáltatásokat kell hívniuk.

„A szállodai térben határozottan nem látom, hogy hamarosan bárhová menjen” – mondta Cole Baker, az Oldham Goodwin vendéglátás -menedzsment szolgáltatásainak alelnöke. Hozzátette, hogy a szobában lévő telefonok eltávolítása csökkenti a vendégélményt, mivel sokan még mindig használják őket a recepción vagy a megrendeléshez való kapcsolattartáshoz. Az Oldham Goodwin saját vállalati irodája asztali telefonokat is kínál azoknak a munkavállalóknak, akik jobban részesítik őket, és Baker megerősítette, hogy a WSJ -vel folytatott interjú során a vezetékes vonalból beszél.

Más iparágak mérlegelik az asztali telefonok jövőjét is. A New York Life Insurance-nál Kevin Glynn technológiai igazgató azt mondta, hogy minden íróasztal jelenleg fizikai telefonnal van felszerelve, bár ez megváltozhat, mivel a vállalat szoftver alapú hívó rendszerekbe vándorol. Glynn elismerte, hogy egyes alkalmazottak számára nehéz lehet az átmenet, emlékeztetve egy korábbi tapasztalatra, ahol néhány alkalmazott ellenállt a kézibeszélőinek.

A McDermott Will & Emery ügyvédi irodában a telefonok továbbra is a legtöbb íróasztal lámpateste, egy olyan gyakorlat, amelyet Shawn Helms technológiai társigazgatója és kiszervezése nagyrészt a szokásnak tulajdonított. Egyes vállalkozások számára azonban a munka és a személyes hívások szétválasztása, valamint a kommunikáció megfelelőségének naplózásának és a vezetékek megőrzésének szükségességének szükségessége, az AT&T Hussain megjegyzése.

Az AT&T vezetékes kézibeszélőit úgy tervezték, hogy korszerűsítsék az alapvető üzleti funkciókat, például a hívások átadását, egyesülését és rögzítését – olyan feladatok, amelyek nehézkesek lehetnek a mobil eszközökön. Mind az AT&T, mind a Cisco továbbra is befektet a telefonos kínálatába, a Cisco integráló funkcióival, például az AI-alapú háttérzaj-csökkentéssel, hogy megfeleljen az üzleti felhasználók változó igényeinek.