A feilguard újabb himnusz lehetett volna
Röviden: Dragon Age: A fátyolguard öröksége valószínűleg az lesz, mint az egykor kedvelt franchise-t. Noha ez nem volt katasztrófa, a Veilguard vonzza az EA -ból számított játékosok számát, ami tömeges elbocsátásokhoz és a társaság részvényárának csökkenéséhez vezetett. Most egy jelentés rávilágított arra, hogy mi történt: A Veilguard a fejlesztés során pénzszerzési élő szolgáltatási játék lett, mielőtt visszafordult volna az egyjátékos címre.
A Bloomberg Jason Schreier jelentése szerint a Veilguard egy epikus, egyjátékos RPG-ként indult, akárcsak az előző Dragon Age címek, 2015-ben.
De 2017-ben az EA vezetése az élő szolgáltatás többjátékos játékának népszerűségét látta, mint például a Destiny and Gondolat „Több pénz” (valószínűleg), tehát 2017-ben úgy döntöttek, hogy a Feilguard-t élő szolgáltatási címgé alakítják-a Bioware már az Anthem-en dolgozott.
Az Anthemnek, amelyben szintén bajba jutott a fejlődés, 2019 -ben szörnyű indulás volt, ami a BiOWARE új tartalom kiadására irányuló terveinek törléséhez vezetett. Ez a problémákkal együtt, amelyekkel a fejlesztők megpróbálták a feilguard-t élő szolgáltatási játékgá változtatni, 2020-ban visszatértek az egyjátékos játékra.
Schreier forrásai szerint az EA nem adott elegendő időt a Dragon Age csapatnak az átmenet kezelésére, lehetővé téve számukra másfél évet, hogy a játékot egyjátékos élményré alakítsák.
A preprodukció hiánya, a rövid fejlesztési idő és az a tény, hogy a multiplayer-központú elemeket beépítették, azt jelentette, hogy a fejlesztők képesek új történetek, küldetések és elágazási narratívák létrehozására.
A Veilguard 2022 -es alfa -tesztjét követően a Bioware Mass Effect csapatának fejlesztõit behozták, hogy segítsék a játék néhány kérdését és segítsék annak befejezését. De a két csoport állítólag összecsapott a belső politikára. Az elbocsátásokkal és a SAG-AFTRA sztrájkkal súlyosbítva a problémákat, a Veilguardnak minden bizonnyal volt, amit nehéz fejlődésnek nevezne.
Lehet, hogy a fátyolguard elsősorban pozitív véleményeket kapott a kritikusoktól az indításkor, de sok játékos nem volt olyan lenyűgözve – amint azt a metakritikus és a Steam felhasználói besorolása szemlélteti.
Januárban az EA kiderítette, hogy a Veilguardnak az első két hónapjában 1,5 millió játékos volt, nem pedig az egységértékesítés – a fele a vállalat várt. A számok szerepet játszottak az EA részvényeiben, amelyek akkoriban 20% -kal estek.
A múlt hónapban Alix Wilton Regan, aki mind a Sárkánykorban, az inkvizícióban és a sárkánykorban játszotta a női inkvizítót, azt mondta, hogy az utóbbi gyűlölet azoktól az emberekből származik, akik csak a játékot akarták látni, vagy a BioWare fejlesztője kudarcot vall.