Grand Theft Auto 6 úgy van beállítva, hogy minden idők egyik legnagyobb játéka legyen, és a rajongók elképzelik az összes lehetőséget, amelyet el lehet hozni.

A Rockstar Games korábbi címeiből ítélve, mint például GTA 5 és Red Dead Redemption 2úgy tűnik, mintha GTA 6 Hasonló számú rejtett részlet és kis játékfunkció is megtalálható.

Az egyik különös részlet, amelyre a rajongók szakadnak, az épületek száma, amelyek megvalósíthatók, és ez egy kis zavart okoz a közösségben.

A múlt hét szivárgása azt sugallta, hogy az épületek kb. 67% -a GTA 6 be lehet írni, ami jelentős összeg.

Névértéknél elég nyilvánvalónak tűnik, hogy nem ez lesz a helyzet.

Néhány rajongó azonban, akik úgy vélik, hogy a pletykák magukra vették, hogy igazolják, hogyan lehet ez igaz.

„A vállalkozás csak olyan dolgokat jelenthet, mint a lakás/szállodai lobbik vagy a motel folyosók vagy a lakástető, amely a lifteken keresztül elérhető, vagy akár csak egy garázs a bezárt ház oldalán” – olvasható az egyik megjegyzés a GTA 6 A Reddit Page, amellyel úgy tűnik, hogy sok más megjegyzés egyetért. „Tehát annak ellenére, hogy a 70% -os nevetséges, a nagy mennyiségű belső ter nem kérdéses.”

„Nem igazán kell minden épületet, vagy akár az épületek nagy részét is bevonni” – olvasható egy másik megjegyzés. „Csak a hűvöseket akarom. Ha látok egy hatalmas bevásárlóközpontot vagy kaszinó pokolba, igen, oda akarok menni.”

– Hűvös, mint amilyen lenne, milyen célba kerülne, hogy belépjen sok épületbe? Egy harmadik megjegyzés olvasható.

A kontextushoz több ezer bevételi épület közül körülbelül 47 volt GTA 5– Szignifikánsan játszhatóbb építési belső terek voltak Red Dead Redemption 2De ez a játék nem szimulálta a hatalmas, szétszórt nagyvárosot a sokemeletes épületekkel.

Ha azt kérdezi tőlem, akkor csak az épület előcsarnokába vagy a kis helyiségbe való belépés meglehetősen értelmetlennek tűnik, és az erőforrások pazarlása. Inkább a Rockstar időt töltöttem olyan helyeken és játékfunkciókon, amelyek kissé nagyobb jelentőséggel bírnak.