A szabadon játszható ciklus újabb fordulatában a „Mecha Break” a játékosok csaknem 70% -át veszítette el alig két hét alatt. Valószínűleg még mindig vannak lábai, de a kezdeti lelkesedés hatalmas hulláma megszakadt a játék néhány műszaki problémája és a bevételszerzési beállítás miatt.
A „Mecha Break” csak a kiadó-fejlesztő csodálatos Seaun Games játékának második játéka, és nem számít, hogyan szeleteled, ez hihetetlenül lenyűgöző. A játéknak hibái vannak, de a vizuális stílus érzése nem tartozik ezek közé. A „Mecha Break” hihetetlenül néz ki, és csak óriási fegyverek, szárnyas hajók és extravagáns mech -öltönyök látványának látása minden bizonnyal izgatottan játszik. A látványtervek és az epikus gépesített csata ígéretének rengeteg embert vettek fel a játékkal kapcsolatban, és a „Mecha Break” több mint 130 000 játékos tetőzött a Steam -en a kiadási napon. Egy pillanatra ez volt a legizgalmasabb mech játék, mivel a „Armored Core 6” mindenkit elrobbant 2023 -ban.
A grafika és a játékmenet nem azok a dolgok, amelyek visszatartják a „mecha break” -ot. Ehelyett a játék harcol néhány hangosan ideges játékos ellen, és ami még rosszabb, a Steam vegyes áttekintési átlagát. A „vegyes” címke nem hoz be sok új lejátszót a PC -n, tehát a csodálatos Seaun Games -nak van néhány kihívása. De még mindig van remény: a „Marvel riválisok” a játékosok 77% -át veszítették el, ami azt mutatja, hogy még a meglévő IP -küzdelem alapján a népszerű játékok is, amelyek hosszú ideig tartják a játékosokat. A „Mecha Break” -nak rengeteg ideje van a közönségbe való bezárásra.
A mecha szünetnek van néhány teljesítményproblémája
Az egyik legnagyobb probléma, amely jelenleg a „Mecha Break” előtt áll, a játék PC -je. A játék optimalizálása a PC -lejátszók számára hírhedten nehéz, mivel nevetséges mennyiségű hardver kombináció van, amelyet az emberek használhatnak a játékhoz. A fejlesztők mindent megtesznek annak érdekében, hogy a lehető legtöbb rendszerre ésszerűsítsék a játékot, de amikor a Rockstarhoz hasonló devsnek késleltetniük kell a „GTA 6” -ot a PC -n, tudod, hogy az olyan indiák, mint az Amazing Seaun Games, a munkájuk elvégzését kivágják.
A Steambe öntött negatív vélemények gyors görgetése azt mutatja, hogy sok játékosnak problémái vannak a játék futtatásával. Vannak a szokásos problémák, mint például a dadogó látvány és az online játékok során eláraszthatatlanul magas ping, de a „Mecha Break” -nak van egy egyedülálló problémája, amely meglepő mennyiségű embert felborít: a játék nem fog futni a Linuxon.
A „Mecha Break” -ot úgy állítják be, hogy Linux-alapú Steam fedélzeteken futhasson, de a játékellenes szoftverek megakadályozzák, hogy asztali módban vagy standard Linux gépeken futtassák. A DEV -ek valóban reagáltak a Linux problémájára összpontosító negatív véleményekre, de a csodálatos Seasun Games nem jelentette be a „Mecha Break” más operációs rendszerekbe történő bevezetésének tervét.
A játékosok még mindig utálják a bevételszerzést
A szabadon játszható címek ördög-alku kínálnak a játékosoknak. Elkezdhetik egy új játékot a megjelenés dátumán, de a kiadók olyan kifinomult bevételszerzési rendszereket kínálnak, amelyek segítenek nekik az idő múlásával. Ez egy szükséges gonosz a műfajban, de a „Mecha Break” bevételszerzése arra készteti néhány játékosot, hogy feldobja a kezüket és elmenjen.
A „Mecha Break” negatív véleményei gyakran rámutatnak a játék drága kozmetikájára. Számos vélemény a Steam -ről 50 dolláros karakterbőröt hív ki, és sürgeti más játékosokat, hogy ne adjanak egy csodálatos Seaun Games -t. Igaz, hogy a „Mecha Break” olyan tipikus kozmetikai és harci passz rendszerekkel rendelkezik, amelyekre a játékosok elvárják, bár az árak egy része egyszerűen magasabb, mint a játékosok gyomora. A fényes oldalon a „Mecha Break” bevételszerzése a kozmetikumokhoz van kötve, és a legtöbb, amit valódi pénzzel vásárolhat, a játékon belüli valutával lehet megszerezni.
Sajnos a probléma nem csak az, hogy a magas árak néhány ablakvásárlót arra késztetnek, hogy hagyjuk a negatív véleményeket. A játék rajongói mélyen belemerültek a „Mecha Break” bevételszerzési hibáiba, és online panaszaikat kidolgozták. A panaszok többsége a játékhoz vezet, amely egy vadul nem intuitív felhasználói felületet kap, amely a bevételszerzött rendszerek bármelyikével nehézkes házimunkát teszi. Lehet, hogy a csodálatos tengeri játékok nem tudják elhagyni az árait, de képesnek kell lennie arra, hogy simább rendszerekkel álljon elő, hogy a játékosok pénzt költenek.
A Mecha Break néhány megváltó funkcióval rendelkezik
A panaszok csökkentik a „Mecha Break” áttekintési pontszámát a Steam -en, de nem mindenki, aki időt vesz igénybe, hogy írjon a játékról, ideges az, amit játszottak. Több mint 18 000 játékos áttekintette a játékot a Steam -en, és sokan találtak olyan dolgokat, amelyeket élvezhet. Már megemlítettük, hogy a „Mecha Break” -ben megjelenő művészeti stílus és grafikák kiválóak, és ezt a játékosok is felhívják.
Természetesen minden új játék legfontosabb puzzle -darabja maga a játék. Csak így történik, hogy a „Mecha Break” legnagyobb megváltó funkciója. A játékot élvező játékosok kiáltották a játékmódot és a játékmódot, mint például egy alkalmi lövöldözős mérkőzés lobbit, 6v6 -os csapatot, 3v3 -as csapatot és egy extraháló lövöldözős módot.
A pozitív értékelők arra is rámutatnak, hogy a pénzköltségnek nincs valódi hatása a játékmenetre, és referenciapontként más sikeres, szabadon játszható lövöldözőket használnak, mint például a „Warframe”. A panaszok általában a leghangosabb információkkal járnak az interneten, de a „Mecha Break” rajongóinak azt kell megítélni, hogy a játéknak már van minden, amire szükség van ahhoz, hogy tartós siker legyen.
Mi folyik valójában a mecha szünettel?
Július 9 -én az IGN felülvizsgálta a „Mecha Break” -t, és 10 csillagból 8 -at adott neki. Aztán a játék debütált, és jóval több mint 100 000 játékos jelent meg az első napján. Azóta a „Mecha Break” a játékosok csaknem 70% -át veszítette el a Steam -en, de mit jelent ez valójában a játék számára?
Az aktív játékosok hatalmas csökkenése után a „Mecha Break” továbbra is több tízezer játékos jelentkezik naponta. Összehasonlító pontként a „Warframe” napi körülbelül 40 000–50 000 játékos, és ezt a játékot továbbra is hatalmas sikernek tekintik. A „Mecha Break” körüli számok első pillantásra szemmel látják el őket, de amikor belekerülsz, a játék úgy tűnik, hogy egy jó helyen van. Ez csak a szokásos ebbe és a szabadon játszható játékok áramlása. A „Palworld” aktív játékosok 70% -át elvesztette 2024 -ben, és ez a játék nagyon jól teljesít.
A történet másik aspektusa az, hogy a „Mecha Break” -hoz tartozó számok nem teljesen pontosak. A játék a Windows és az Xbox Systems rendszeren debütált, de a Player Count adatai közvetlenül a Steamből származnak. Nincsenek adatai az Xbox Gamers -hez, tehát a „Mecha Break” -nak van egy titkos serege a játékosokról, amelyekről senki sem tud. Még ha feltételezzük, hogy az Xbox -számok hasonló pályát követnek, mint a Steam Data, ez azt jelenti, hogy a „mecha szünet” kétszer olyan játékosokat, akiket az emberek szerint.
Mi a mecha szünet jövője?
A játékosok 70% -át két hét alatt elveszíti, nem azt jelenti, hogy a „mecha szünet” veszélyben van, hogy hamarosan eltűnik. A „HellDivers 2” aktív játékosok teljes 90% -át elvesztette, és ez a játék még mindig boldogan bukkan. A „Mecha Break” jövője valójában meglehetősen fényesnek tűnik. Az első nagy frissítés útban van, és a rajongók már hiábavalóak, és a jövőbeli funkciókhoz vezetnek kívánságlistáikat.
A „Mecha Break” -nak nincs szüksége nevetségesen hatalmas játékosbázisra, hogy életben maradjon. A kezdeti negatív vélemények egy része robotokat hívott fel a mérkőzés játékában, de a „Mecha Break” rajongók már békét kötnek a botok kitöltésével. Ez különösen jó, mert a robotok évek óta aktívnak tarthatják a játékot, még egy kis játékos bázis esetén is, ami a csodálatos tengerparti játékoknak jól kell kezelni.
A fejlesztő első kiadása, a „Snowbreak: Containment Zone” nem ugyanazzal a versenyképes megközelítéssel rendelkezik, mint a „Mecha Break”, de ez egy szabadon játszható játék, amelynek évek óta sikerült fenntartania magát. A „Snowbreak” soha nem érte el a „Mecha Break” magasságát, és átlagosan kevesebb, mint 2000 játékos. Ennek ellenére az Amazing Seaun Games továbbra is támogatja a „Snowbreak” -et rendszeres frissítésekkel, és mindent megtesz annak érdekében, hogy boldog legyen a rajongói kis csoport. Ha a fejlesztők továbbra is olyan kicsi játékot támogatnak, mint a „Hóbontás”, akkor a játékosok valószínűleg biztos lehetnek abban, hogy a „Mecha Break” hosszú ideig ragaszkodik.




