Bár azt állítanám, hogy a név Fém Éden Nem teljesen egyedi, és arra készteti, hogy egy PS3 ERA játékra gondoljak, amelyet egy szupermarket polcán találsz, ami a sci-fi akció lövő határain található, egy igazi drágakő, amely hatalmas és széles körű hatást gyakorol a hatalmas szintű sikerrel. Talán a fényes, bár gyakran sérült sci-fi külseje alatt rejlő legnagyobb inspiráció Ghostrunner, De hamarosan eljövök erre.
Képzelje el, ha akarod, egy távoli jövőben hősnő, a Metroid Samus Aranhoz hasonló hozzáállás és stílus, elindítva magát egy szemcsés arénáról, és megragadja a pontokat, és robbant fel az ellenség hullámait a végzet játékának morgása miatt. Nem lennél messze Fém Édenami jobban zavarja a pont -pontos csaták frenetikus hatását, mint talán a Tropey Plotline -t.
Fém Éden a héten a Sony játék állapotában mutatták be
Ezt szeretettel mondom, mivel gyakran a sci-fi történetek rajongója vagyok, különösen, ha az emberiség az összeomlás szélére viszi. Azt mondanám azonban, hogy ez csak az akció háttere, Moreso, mint más játékok, mert míg a robot hang érdekes párbeszédvonalakat táplált nekem, nagyon utólagos gondolkodásúvá váltak a Moebius városán keresztüli futás bombasztikus káoszához.
Míg egy órát töltöttem a stúdió legújabb játékával, aki korábban hozott nekünk RombolóAlig lélegeztem, amikor az akció az impulzusos puncsos pisztoly különböző pillanataiban sújtott. Itt állunk vissza Ghostrunnermert amikor az Aska irányítását végeztem, a falak mentén futtam, az ellenség lábánál landolva, hogy robbantjam őket, az adrenalin ugyanúgy szivattyúzott, mint az egész kampányban. Bár Fém Éden Bizonyos értelemben megkülönbözteti magát, a játék lényege az, hogy körbejárjon, ritkán áll meg és számtalan fegyver szabadon bocsátja a robot ellenségeket. A kis arénákat a Traversal pillanatok összekapcsolják, általában cipzárral vagy a jetpack segítségével a magasabb platformok elérésére. Miután belépett egy nyitottabb zónába, az ellenségek hullámokban jönnek rád, és keményen ütköznek – az állva valószínűleg látja, hogy meghal az utcán.

Ez nem minden fegyverjáték, bár a fegyverek fenségesek, Fém Éden Talán a legjobb puska van, amit azóta kezeltem Halo 2– A kulcsfontosságú képesség telekinetikusan húzza a magokat az ellenséges robotok mellkasából. Ezeket vagy másokon elindítják, hogy felrobbanjanak és leesjenek a lőszer, vagy felszívódjanak, hogy felszabadítsák egy nehéz közelharcot, amely eldobja a keményebb robotok pajzsát.
Az arénák körül pontozva vannak az indítópadok és a felületek, amelyek lehetővé teszik a falfutás mozgását, és ezeknek gyakran vannak pajzsok és egészségügyi felvételek a közelben a praktikus felvételhez. Hidd el nekem, amikor minden őszinteséggel azt mondom, hogy a fegyverek óriásinak érzik magukat. Megfelelően ropogós és izmos. Csak néhány volt kipróbálni az előnézet építésében, de mindegyiknek megvan a saját hangulata, az arzenál gyenge pontja.
Egy olyan támadó puskával kezdi, amely gyorsan túlmeleged, de golyókat köpködik, amelyek izgalmasnak érzi magát; Aztán ott van a puska, amely a lőszert egy szóró lövésben rengeteg ütéssel rengeteg ütéssel. Egy harmadik pisztoly, egy pisztoly, robbanásveszélyes rúgással egy vízszintes lövedéket lő, és mindezek korszerűsíthetők azáltal, hogy a porokat a szállítóknál töltik el az egész szinten.
Ahogy a pisztolyra támaszkodtam, hogy sok ellenséget töröljek, frissítettem, hogy egy másodlagos lövés legyen, amely az ellenségekhez rögzülne, mielőtt egy kis rakétát robbant fel. Minden fegyver finomítható, hogy illeszkedjen a játékstílusához, vagy megfeleljen a harcnak. És ez a fajta minden találkozás során megjelenik, amikor alkalmazkodsz a különféle ellenségekhez, függetlenül attól, hogy van -e pajzsuk, vagy akár a levegőben repülnek, mint a mechanikus szemcsék.

Megemlítettem a markolatot, amely elég nagy mennyiségben hasznos, magasságra húzva vagy hozzáadva a platformon. Nem vagyok biztos benne, hogy később felhasználható -e az ellenségek behúzására, de még a szerelő nélkül is úgy érzi magát, mint egy badass, miközben körbejár, és egy szálat egy messze pontra húzza, hogy többet megöljön, vagy egyszerűen csak újracsoportosuljon.
Vannak módok a hősünk frissítésére, három területre összpontosítani. Amikor befejez egy arénát, kapsz egy frissítési pontot – az enyémet meghosszabbítom a „Core Pull” távolságának meghosszabbításához, hogy távolról megállíthassam az ellenségeket, de rengeteg lehetőség közül lehet választani, és mindegyik friss módon hajlik a csaták kezelésére. Miközben nem kaptam esélyt kipróbálni, Fém Éden Továbbra is visszahívja a Metroidot azáltal, hogy Assa lehetőséget ad arra, hogy egy kis mechanikus golyóvá alakuljon, amelyet a pótkocsi lát.
Ahogy a játékkal töltött órám véget ért, itt láttam a lehetőségeket. Függetlenül attól, hogy magas oktánszámú akcióért játszik, büntető tapasztalatért, vagy azzal a gondolattal, hogy a szinten átmenjen Fém Éden Szeretni, és türelmetlenül várom, hogy májusban ismét kezembe kerüljem a játékot.