Üreges lovag az egyik legjobb Metroidvania platformer odakint, és nagyon kevés játék közel állt ahhoz, hogy megegyezzen a nagyságával. Viszont, Mio: emlékek a pályán csak ezt megteheti. Douze Dixièmes francia indie -stúdió fejlesztette ki, és a Focus Entertainment közzététele, Mio: emlékek a pályán Nem tudott volna jobb első benyomást kelteni a gyakorlati előnézetem során az idei Gamescom-on. Egy kreatív átjárási rendszerrel, kihívást jelentő harci találkozókkal és az egyik legszebb művészeti stílussal, amelyet hosszú ideje láttam, nem mondhatom, hogy ennek a címnek egyetlen aspektusa van, amely nyugtalanul tölti be.

Mio: emlékek a pályán beállítva egy elfelejtett űrhajó fedélzetére, amelyet hajónak neveznek, ahol az AI gondnokok, a gyöngyök néven ismertek, hirtelen abbahagyták a munkát. A Robot MIO feladata, hogy navigáljon a benőtt hajón, amelyet most a Rogue Machinery túllép, annak érdekében, hogy újjáéledje a hajó emlékeit és megakadályozza a teljes leállítást.

Ahogy mondtam: Mio: emlékek a pályán teljes ünnepe a szemnek, kézzel rajzolt animációs művészeti stílusával. A világ, amelyben a Mio lakik, egy vázlatfüzet, amelyet dicsőséges technicolor -ban hoztak életre, és a bemutató nagy részét egyszerűen csodálkoztam, hogy a fejlesztők vizuálisan elhúzódtak. Valójában még azt is elmennék, hogy ezt mondjam Mio: emlékek a pályán Messze a legszebb játék, amellyel mintát vettem az idei Gamescom -on, és bízom bennem, rengeteg játékot játszottam.

A játéknak sokkal többnek kell lennie, mint a mai piacon, de ezt biztonságosan elmondhatom Mio: emlékek a pályán Úgy tűnik, hogy egy nagyon legnépszerűbb játékhurokkal büszkélkedhet – és ez olyan személytől származik, akit teljesen a mélybe esett. Látod, Mio: emlékek a pályán Van egy ideje egy ideje a Steam -en keresztül, tehát a Gamescom sajtóközleményéhez sokkal később választották meg a szegmenst. Ez minden rendben és jó, ha játszottad a gőzdemót, és megragadta a játék alapvető vezérlőit. Spoiler riasztás, még nem – és mégis, elvettem Mio: emlékek a pályán Mint egy kacsa a vízbe, még akkor is, ha néhányszor meg kellett halnom, hogy leteszem azt, amit tennem kellett volna.

Mio: Memóriák a pályán, a hitel / fókusz szórakozás

A Mio olyan ingokkal halad át, amelyek majdnem úgy érik el, mint egy pók lábát. Mint ilyen, a karakter felugrhat, a falakra vagy a mennyezetre reteszelve, de csak az állóképességük időtartamára. Természetesen a klasszikus platform elemek itt is vannak jelen, a Mio képes ugrani és átjutni a szinteken. Az inak szerelője egy igazán nagyszerű kihívást jelentett, mivel meg kell őriznie a karakter kitartását azáltal, hogy aktiválja a környezetben lévő bizonyos virágokat, amelyek tölthetnek téged.

Ez azt jelentheti, hogy ugrani, hogy megsemmisítsük az egyik ilyen helyreállító virágot a mászás közepén, és gyorsan visszapattak a falra vagy a mennyezetre, az az, hogy elmozdulsz, mielőtt halálra esik. A pontosságról és az időzítésről szól, és bizonyos esetekben nem túl messze van Üreges lovag: SilksongAz új, 45 fokos szög támadása, amely az internetet világítja meg.

Miközben az utazásainál találkozhat egy olyan gazember mechanizmussal, amelyet megemlítettem, amelyet a Mio egy sor slashing támadással tud megfizetni, elkerülve a csapásokat ugrás és elkerülés útján. Valójában úgy tűnik, hogy emlékszem, hogy a Mio az ingait is felhasználhatja a levegőben lévő ellenségekhez, és közelebb húzza a lejátszót, hogy lássa ezeket a bosszantó repülő ellenségeket. Miközben csak egy kis részét vettem mintába. Mio: emlékek a pályán Kínálhattam, lenyűgözött az ellenségek sokfélesége, amellyel találkoztam. A levegőben lévő emberek mellett mások eltolódási támadásait folytattak, míg néhányan egyszerűen egy bizonyos közelségen belül rám csaptak.

Röviddel később megkérdezték tőlem, hogy szeretnék -e egy főnökharcot folytatni. Nem nagyon hittem a képességeimben, főleg mivel azt mondták, hogy ez egy nehéz titkos főnök, de számodra, a jó játékbiint olvasóknak, igennel mondtam. A közeli út mentén rendeztem, és egy titkos bejáratot mutattam, amelyet egy lépcsőház rejtett el, amelyet nem vagyok biztos benne, hogy valaha is észrevettem volna. Mio: emlékek a pályán Látszólag rengeteg diszkrét lehetősége van azok számára, akik megtapasztalni akarják az összes játékot.

Mio: Memóriák a pályán, a hitel / fókusz szórakozás

Ez a titkos út vezetett egy szobába, ahol valamiféle kísérlet ellen szembesültem, amely lényegében antropomorfizált ajtó volt. Az ajtó a szobán átkompulna, eltűnik és erősen leszállna felülről, valamint kisebb légiforgalmi ellenségeket enged ki, hogy foglalkozzam. Azt fogom mondani, hogy nem tartott sokáig, hogy megértsem az ajtó mintáit. Ez nem azt jelenti, hogy láttam ezt a főnököt. Miközben elsajátítottam, mit fog csinálni az ajtó, Mio: emlékek a pályán Olyan pontosságot igényel, hogy a talán rohanó játék stílusom többször is meghalt.

Nem vagyok hatalmas rajongója a nehéz főnökharcoknak. Míg néhány játékos vágyakozik a magas szintű nehézségekre, jobban szeretem a mérsékelt zónát. Azt mondanám, hogy ez a konkrét találkozás elég rohadt trükkös volt – bár ennek oka lehet a játék iránti újságom – és mégis teljesen elmerültem. Ha lenne időm ott ülni további 20-30 percig, hogy lássam ezt az ellenséget, akkor lennék. Mio: emlékek a pályán Úgy tűnik, hogy egy ütést csomagol a nehézségi osztályba, de oly módon, hogy úgy érzi, hogy a győzelem elérhető.

Mio: emlékek a pályán Eddig még nem tette a lábát. Ez egy szilárd Metroidvania platformerré alakul, amely mindent beépít, amire vágyhat. Gyönyörűen kidolgozott világának vonzó csatái büszkélkedhetnek, amelyek mindegyike kreatív átjárási rendszeren keresztül jelenik meg. Ez egy cím, amelyet érdemes felvenni a kívánságlistájára.

MIO: A pályán lévő emlékek 2025 fennmaradó részében elindulnak a PlayStation 4 -en, a PlayStation 5, az Xbox One, az Xbox sorozat X/S, a Nintendo Switch és a PC -n.