A „Marvel riválisai” egy tökéletes pillanatban jöttek, amikor a játékosok nem voltak elégedetlenek más nagy lövészekkel, például a „Overwatch 2” -vel, és olyasmit kerestek, ami nagyszerű játékot adhat nekik anélkül, hogy folyamatosan ütötték volna őket mikrotranzakciókkal. A játék röviddel a bevezetése után, de az aktív játékosok száma 77%-kal esett vissza egy hatalmas csúcsteljesítményű, közel 650 000 játékból, de az aktív játékosok száma azóta 77%-kal esett vissza.

Várható, hogy mi történik a „Marvel riválisokkal”. Az összes játék röviddel a bevezetés után veszíti el a játékosokat, és a játékosok jelenleg rengeteg izgalmas új lehetőséget kínálnak, mint például a „Oblivion Remastered” és az „Expedition 33” a kijelentkezéshez. Valójában nem meglepő, hogy a „Marvel riválisok” elvesztették néhány játékost, és mivel a napi csúcsok még mindig több mint 100 000 -et, a játék még mindig jó helyen van.

A játékosok elvesztése elkerülhetetlen minden játék számára, de a sajátosságok továbbra is számít. A 2025-ben megjelenő összes többi gondolkodásmódon kívül a „Marvel riválisok” a játékosok különféle, néha ellentmondásos követelményeivel is versenyeznek. A játéknak olyan legitim problémái vannak, amelyeket meg kell javítani, és olyan problémákkal is felmerült, amelyek hajlamosak az élő szolgáltatás címeit sújtani. Ami a „Marvel riválisok” Playerbase -vel történik, semmiképpen sem példátlan, de a játék rajongói és bárki számára számít, aki általában a versenyképes játékba fektetett be.

Matchmaking Woes

Mint sok más versenyképes multiplayer játékhoz, a „Marvel Rivals” -nak van egy párosító rendszere, amely rendezi a játékosokat, és játékokba állítja őket. Elméletileg a mérkőzési rendszernek gondoskodnia kell arról, hogy a csapatok a lehető legegyszerűbben illeszkedjenek. Mindaddig, amíg a csapatok többé-kevésbé egyenlő alapon vannak, a játékok minden résztvevő számára vonzóak maradnak.

Sajnos a párosító rendszereket nehéz megszerezni, és sok játékos nem elégedett a „Marvel riválisok” rendszerével. Különösen a 2. évad kezdete óta, a játékosok úgy érzik, hogy a párosító rendszer a győzteseket és a veszteseket dönt a játék megkezdése előtt. „Valami valóban rosszul ment az S2 -ben a Matchmakerrel” – írta egy csalódott Redditor. „A játékok 80% -ban mozognak egy vagy úgy, és csíkos, mint a pokol.” Senki sem szereti az érzés, mintha felálltak volna, hogy elveszítsék minden olyan mérkőzést, amelynek elegendő szabadideje van a játékhoz.

A „Marvel riválisok” rangsorolási rendszere szintén nem segít. A játékosok gyakran panaszkodtak arról, hogy hány pontra van szükség a rangsoroláshoz, és mikor a 2. évad rangsorolással visszaállt, néhányan nem tudták megtenni. „Úgy érzem, hogy a fejlesztés iránti erőfeszítésem és elkötelezettségem (az 1. évadban) nem fizetett ki, és ezt újra meg kell tennem” – írta egy másik Reddit felhasználó. A visszaállítás feltehetően azt jelentette, hogy a játékosoknak még néhány hónapig felmásznak a rangsorba, de a lépés csak nem ült jól velük.

A toxicitás egyre növekvő aggodalomra ad okot

A verseny a legjobb és legrosszabb embereknél hozza ki. Bárki, aki bármilyen időt töltött az online lövészek játékában, tudja, hogy a játékosok hajlamosak a csevegésben a csapattársaikkal szembeni belső agressziójukat. A tipikus „Marvel riválisok” játék a ligák távolsága az Xbox Live Lobby 2010 -től, de egyre több ember kezdett panaszkodni a mérgező játékosok prevalenciájáról.

A „Marvel riválisok” bajnokságának nagy része tükrözi azt a kérdést, amelybe minden hős vagy szerepalapú lövöldözős játék fut. Egy jól kiegyensúlyozott csapatnak több szerepet kell működnie együtt, de a játékosok általában erős preferenciákkal rendelkeznek. A közelmúltban éles megosztás történt a stratégiai és a párhuzamos szereplők között, amelyek egyike sem úgy tűnik, hogy értékeli a többi szerepet. A viszály elég intenzív lett, hogy jelentős számú stratégia „sztrájkot” folytatott, és abbahagyta a szerepüket.

A 2. évad olyan játékcsípéseket hozott, amelyek szintén új stratégiákba szorították a játékosokat, amelyeket a közösség egyes részei nem értékelnek. A jelenlegi „Dive Meta” a lehető leggyorsabban hangsúlyozza az ellenfél csapat támogató játékosainak megtámadását. A támogatási szerep vitathatatlanul az egyik legfontosabb és könnyen a legkevésbé népszerű szerepe a játékban, tehát az a tény, hogy a támogató játékosok a mérkőzésen a támadást veszik igénybe, komoly feszültséget okoz. Kombinálja a szerepek körüli mérgező vitát egy agresszív, frusztráló meta és egy párosító rendszerrel, amely gyakran előzetes meghatározza a nyerteseket és a veszteseket, és van egy receptje a katasztrófára.

A Marvel riválisai messze nem halottak

Lehet, hogy a „Marvel riválisok” elveszítették a napi aktív játékosok 77% -át, de ezt őszintén nem szabad aggodalomra adnia. Már beszéltünk arról, hogy a Playercounts hajlamos arra, hogy rendszeresen folytasson és folyjon az élő szolgáltatási játékokhoz. Ezeknek a játékoknak az életciklusa általában egy egyszerű mintát követ: a kezdeti hype csúcsra növeli a játékot, egyes játékosok elveszítik az érdeklődést, miközben a Core Playerbase bekapcsol, majd minden új szezonban látja, hogy a játékosok kezdeti beáramlása ellenőrzi az új tartalmat.

Csak néhány hónappal a létezéséig a „Marvel riválisok” már beilleszkednek a tipikus rutinba. A játék rajongói nem kell pánikba esniük a csökkenő játékos számáról, mert ezt már láttuk. A „HellDivers 2” a játékosok teljes 90% -át elvesztette, és ez a játék még mindig elcsúszik, és széles körben sikeresnek tartja. A szerencsejáték -szokások tanulmányozása azt sugallta, hogy a „Overwatch 2” játékosok 45% -a elveszett a „Marvel riválisok” -nak, és senki sem várja el, hogy a Blizzard játék hamarosan eltűnjön.

A játékosok csökkenése normális, de ez nem azt jelenti, hogy a fejlesztőknek figyelmen kívül kell hagyniuk. Mindig vannak olyan konkrét kérdések, amelyek miatt egyes játékosok hamarabb távoznak, mint amennyire egyébként. A Netease nem tudja ellenőrizni, hogy a Bethesda vagy más stúdió izgalmas játékot dobjon el, de azok maradhatnak a panaszok tetején, amelyek az embereknek a „Marvel riválisai” -ról szólnak, és ügyeljenek arra, hogy a tapasztalat a lehető leghosszabb legyen az alapvető rajongók számára, akik nem hamarosan távoznak.